Версия за печат

00299-2009-0001

BG-Търговище: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Търговище, пл. "Свобода", За: Мариана Тодорова, РБългария 7700, Търговище, Тел.: 0601 68751, E-mail: todorova_m@mbox.contact.bg

Място/места за контакт: Мариана Тодорова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.targovishte.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Община Търговище, пл. "Свобода", За: инж. Румяна Атанасова, РБългария 7700, Търговище, Тел.: 0601 68696

Място/места за контакт: инж. Румяна Атанасова

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Търговище - Център за административно обслужване - работно място № 8, пл. "Свобода", За: Ивелина Златева, РБългария 7700, Търговище, Тел.: 0601 68705

Място/места за контакт: Ивелина Златева

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обществената поръчка е с предмет “Избор на финансова институция за предоставяне на кредит в размер на 409 910 лева за мостово финансиране в полза на проект “Рехабилитация на общински пътища за осигуряване на интегрирано развитие и териториално сближаване на община Търговище”, BG 161 PO 001/2.1.-02/2007/004”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 6

Място на изпълнение: Община Търговище
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Избор на финансова институция за предоставяне на кредит в размер на 409 910 лева за мостово финансиране в полза на проект “Рехабилитация на общински пътища за осигуряване на интегрирано развитие и териториално сближаване на община Търговище”, BG 161 PO 001/2.1.-02/2007/004

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Цената/стойността на услугата се определя като сума от всички разноски над главницата, включително лихви, такси, комисионни и други подобни, свързани с отпускането и обслужването на кредита до момента на погасяването му.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

04.07.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 400лв. под формата на парична сума или банкова гаранция. Гаранция за изпълнение на договора в размер 1500лв. под формата на парична сума или банкова гаранция. При избрана форма на гаранцията - парична сума, плащането се извършва в брой в касата на Общината или по Банкова сметка на Общината при Банка ООБ - АД гр.Търговище: IBAN BG62UBBS80023300143230 BIC - UBBSBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно условия и ред, определени в документацията

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата задължително включва следните документи: 1. Съдържание – пълен опис на всички документи, съдържащи се в офертата съгласно следващите т.2 – т.14. За верността на съдържанието то се подписва от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице - кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице. 2. Копие от документа за регистрация нa участника, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице - кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице, а когато кандидатът е физическо лице – копие от документ за самоличност. 3. Копие от Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено не по-рано от 30.01.2009г., заверено от собственика/ ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка или упълномощено от него лице. 4. Копие от удостоверението за регистрация на ЕИК по БУЛСТАТ, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице. 5. Копие от документа за внесена, гаранция за участие, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице - кандидат за изпълнител на обществена поръчка или упълномощено от него лице, а при банкова гаранция – оригинал. 6. Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за 2007 година, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице. 7. Декларация със списък на основните договори за услуги със същия предмет, изпълнени от участника за периода 2006-2008 г.включваща стойност на договора , контрагент и времетраене. Посочват се договори на стойност не по-малка от 409 910 лева. Към декларацията се прилагат референции. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5, от ЗОП съгласно Образец. Подава се от кандидата – собственик, управителите или членовете на управителния орган на кандидата, а в случай че членове са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.2, от ЗОП съгласно Образец. Подава се от кандидата – собственик, управителите или членовете на управителния орган на кандидата, а в случай че членове са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган. 10. Копие от Лиценз от БНБ за банкова дейност, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице. 11. Копие от фактурата за закупена документация за участие, заверена от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице. 12. Оферта – Образец. 13. Декларация за срок за изпълнение – Образец. 14. Предлагана цена – Образец Непредставянето на някои от изброените документи, както и несъответствието на някой от тях с изискванията на възложителя е основание за отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за 2007г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за услуги със същия предмет, изпълнени от участника за периода 2006-2008 г.включваща стойност на договора , контрагент и времетраене. Посочват се договори на стойност не по-малка от 409 910 лева. Към декларацията се прилагат референции за добро изпълнение. 2. Копие от Лиценз от БНБ за банкова дейност
Минимални изисквания: Не по-малко от два договора за услуги със същия предмет, изпълнени от участника за периода 2006-2008 г
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 13.02.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в стая №34 в сградата на Община Търговище, след заплащане в брой в касата на Общината. Цена на документацията 60.00лв. без ДДС. Документацията се намира на сайта на общината - интернет адрес: www.targovishte.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
20.02.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.02.2009 г.  Час: 14:00
Място

зала №74 в Община Търговище

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Регионално развитие" (2007-2013)

VI.3) Допълнителна информация

=

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласто чл.120 ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Юрисконсулт на Община Търговище, пл. "Свобода", РБългария 7700, Търговище, Тел.: 0601 68602

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ