I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Държавно горско стопанство-Първомай"ДП, ул."Младост"№4, За: инж. Валентина Ангелова - Лесничей при ДГС, Кристина Панкова-Юрисконсулт при ДГС, Р.България 2890, с.Първомай, Тел.: 07427 2002, E-mail: dlparvomai@nug.bg, Факс: 07427 3147
Място/места за контакт: "Държавно горско стопанство-Първомай"ДП
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Открит конкурс по НВМОП съгласно Решение№3/15.01.2009г. с предмет - сеч и извоз на маркирана дървесина до временен склад, ремонт и подръжка на горски път в обект №910/отдел 26-б;26-в;41-б/
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
Държавен горски фонд
Код NUTS:
BG413
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Извършване на сеч и извоз на прогнозно количество от 1824 м3 маркирана широколистна дървесина от бук, в това число едра 632м3, средна 177 м3, дребна 11м3, дърва 1004 м3 на стойност 52735 лв.
Ремонт и подръжка на горски път 3750лв. Обща стойност на услугата 56485лв.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77211000
Описание:
Услуги, свързани с дърводобива
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
56485 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаравция за участие 1% от стойността на поръчката.Гаранция за изпълнение 5% от достигнатата оферирана цена
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва от 1 до 15 число на месеца по банков път
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за самоличност на кандидата.
2.Да отговарят на изискванията на чл.57а, ал.1 и ал.2 от ЗГ
3. Удостоверение за актуално състояние на съдебна регистрация/ за фирми, които не са пререгистрирани по ЗТР/
3.1.Актуално удостоверение за вписване в Търговския регистър /за фирми пререгистрирани по ЗТР/
4. Доказателства за икономическо и финансово състяние по чл.50 от ЗОП и технически възможности по чл.51 от ЗОП.
5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП.
6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: писмена информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните 3 години взависимост от датата, на която кандидата е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, доказаващи собствена или наета техника и/или брой животни за извършване на услугата;/копие от баланс или фактура за собствена техника или договор за наета такава/ или декларация по образец за това обстоятелство;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
чл.57а, ал.1 и ал.2 от ЗГ
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/02/2009 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Платими в брой в касата на "ДГС-Първомай"ДП, с.Първомай, общ.Петрич
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.02.2009 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/02/2009 00:00 Час: 13:00
Място
Административна сграда на "ДГС-Първомай"ДП
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Членове на комисията и канидидатите, подали оферти
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Кандидатите могат да направят оглед на обекта всеки ден от 10.00ч. до 15.00ч., считано три работни дни след датата на публикацията на обявлението в присъствието на упълномощено от Директора на ДГС длъжностно лице срещу представен документ за закупена документация. Разходите за огледа са за сметка на кандидата.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул"Витоша"№18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалбите се подават в десетдневен срок от получаване на решението за класиране от участниците
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление