Версия за печат

00699-2008-0031


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Държавно предприятие "Радиоактивни отпадъци", бул. Дж. Баучър №51, етаж 18, За: Петър Първанов, България 1407, София, Тел.: 02 9624948, E-mail: plp@dprao.bg, Факс: 02 9625078

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dprao.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управление на радиоактивни отпадъци

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Разработване на документация за получаване на лицензия за експлоатация на съоръжение за управление на радиоактивни отпадъци чрез специализирано поделение „1 и 2 блок на АЕЦ Козлодуй””

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: ДП "РАО"
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Разработване на документация за получаване на лицензия за експлоатация на съоръжение за управление на радиоактивни отпадъци чрез специализирано поделение „1 и 2 блок на АЕЦ Козлодуй””

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

73000000

Описание:

Научни изследвания и експериментални разработки и свързаните с тях консултантски услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

едно

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 590000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 600000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

140


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидата следва да представи парична гаранция за участие в размер на 6000 лв. (девет хиляди и петстотин лева), внесена по сметка BG59KORP92201012953001, BIC: KORPBGSF при Корпоративна Търговска Банка АД – София, за участие в открита процедура с предмет: ""Проучване на възможностите за изграждане на геоложко хранилище" или неотменима безусловна банкова гаранция за същата стойност със срок на валидност 30 дни по-голям от този на предложението. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 /пет/% от стойността на договора, със срок на валиднаст 30 дни по-голям от този на договора, която се освобождаваслед изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно документацията

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Комисията за оценка и класиране на офертите, отстранява кандидат който: - наличие на обстоятелства по чл.69 от ЗОП; - не е представил, някой от посочените документи в т.2.3 от Указанията за подготовка на офертата; - не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка, поради наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП; - е представил оферта която не отговаря на условието по т. 2.7.2 от Указанията за подготовка на офертата; - има наличие на обстоятелства по чл. 47, ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за търговска репутация на Кандидата, съгласно чл.50, ал.1, 2 и 3 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Водещите експерти по всяка от задачите трябва да имат общ стаж по съответната специалност не по - малък от 10 години и да са участвали като водещи експерти поне в един подобен проект през последните 5 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

DP-U-028/08

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04/03/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Внесената сума от 200лв. (без ДДС) по сметка BG59KORP92201012953001, BIC: KORPBGSF при Корпоративна Търговска Банка АД – София, получаване на адрес: гр.София, бул. Дж. Баучер №51, ет.18, офис 1805

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/03/2009 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/03/2009 00:00 Час: 11:00
Място

гр.София, бул. Дж. Баучер №51, ет.18

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ