Версия за печат

00666-2009-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр. Гурково: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно Горско Стопанство "Гурково", гр. Гурково, ул. "Прохода" № 1, За: Катя Иванова - Желева, България 6199, гр. Гурково, Тел.: 04331 2117, E-mail: dlgurkovo@nug.bg

Място/места за контакт: инж. Димчо Радев

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сеч, извоз и рампиране на дървесина на временен склад за обект № 94101, подотдел 58 "а" на територията на ДГС Гурково

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: гр. Гурково
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч, извоз и рампиране на дървесина на временен склад за обект № 94101, подотдел 58 "а" на територията на ДГС Гурково

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03400000

Описание:

Продукти на горското стопанство и дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2209 плътни кубични метра дървесина

Прогнозна стойност без ДДС
62091 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Срок за внасяне на гаранцията за участие: 27.02.2009 година по банкова сметка на ДГС Гурково; № BG 42CECB97905045057600 , Б.код – CECBBGSF при Банка “ЦКБ” АД гр. Гурково. Гаранция за участие :600 лв.. Гаранция за изпълнение: 3000 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на извършените мероприятия по основната дейност става на основание протокол съставен от Възложителя и Изпълнителя на база извършена работа на фаза сеч, извоз и рампиране на дървесина на временен склад.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Регистрация на кандидата от Държавна агенция по горите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 2 и 3 и ал. 2 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 1 от ЗОП;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи удостоверяващи професионалната квалификация на кандидата или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Документ за регистрация от Държавната агенция по горите на лицензиран лесовъд и документ удостоверяващ трудови правоотношения между него и кандидата. Документ удостоверяващ наличието на : 1. Бензиномоторни триони
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл. 57а, ал.1 и ал.2, т. 1 от Закона за горите

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20/02/2009 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

в касата на ДГС Гурково

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02/03/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Административна сграда на ДГС Гурково, гр. Гурково, ул. "Прохода" № 1



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Районен съд - гр. Казанлък, ул. "Паисий Хилендарски" №16, България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 63834

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Държавно горско стопанство - Гурково, ул. "Прохода" №1, България 6199, Гурково, Тел.: 04331 2117, E-mail: dlgurkovo@nug.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ