Версия за печат

00394-2009-0001

BG-С.ГЪРМЕН: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО - Гърмен" ДП, с. Гърмен общ. Гърмен обл. Благоевград, За: Силвия Милчова Пехливанова, БЪЛГАРИЯ 2960, С.ГЪРМЕН, Тел.: 07523 2022, E-mail: dlgarmen@abv.bg, Факс: 07523 2322

Място/места за контакт: инж. Исмаил Сейдиев Моллов

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открит конкурс за Възлагане на услуга дърводобив - сеч, извоз и рампиране на строителна дървесина и дърва за огрев.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: ДГС ГЪРМЕН
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Открит конкурс за Възлагане на услуга - сеч, извоз и рампиранев обект № 938 в подотдел 444 б с обща лежаща маса - 2667 куб.м. с цена на услугата не по-висока от 66 040 лв. /шестдесет и шест хиляди и четирдесет лева / без ДДС

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

03411000, 03413000

Описание:

Иглолистен дървен материал
Дърва за горене

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на дърводобив е 2667 куб.м. - лежаща маса

Прогнозна стойност без ДДС
66040 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.03.2009 г. 

Крайна дата

20.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 650.00 лв / шестстотин и петдесет лева /.Гаранция за изпълнение на поръчката е 5% от стойността на достигнатата цена.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Ежемесечни плащания след приемане на добитите количества строителна дървесина и дърва за огрев с протокол .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние - срок на валидност 3/три/ месеца. 2. Доказателства за квалификационните изисквания за извършване на ползването - лиценз на фирмата за дърводобив. 3. Юридически сведения за кандидата по образец. 4. Заявление за участие в открития конкурс и срок на валидност на офертата - по образец. 5. Списък на документите. 6. Доказателства за търговска репутация- препоръкал 7. Удостоверение от инспекцията по труда по чл. 15 от ЗЗБУТ. 8. Удостоверение от НАП - срок на валидност 3 месеца.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за внесена такса за закупуване на документация за участие. 2. Документ за внесена гаранция за участие 3. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП. 4. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за техническите възможности за изпълнение по чл.51,ал.1 т. 1 от ЗОП - декларация.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 12.02.2009 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането на тръжната документация се извършва в брой в касата на ДГС Гърмен

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
19.02.2009 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.02.2009 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Държавно горско стопанство "Гърмен"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощен представител на Кандидат при желание .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, БУЛ.ВИТОША №18 , ЕТ 4, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, БУЛ.ВИТОША №18 , ЕТ 4, 1000 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, БУЛ.ВИТОША №18 , ЕТ 4, 1000 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ