I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Община Плевен, пл. Възраждане №2, За: Цеца Овчарова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296
Място/места за контакт: Цеца Овчарова
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Предмет на обществената поръчка е: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Плевен"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
Община Плевен
Код NUTS:
BG314
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Обществена поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Плевен":
Позиция І – “Доставка на копирна хартия”.
Позиция ІІІ – “Доставка на канцеларски материали”.
Позиция ІV – “Покупка и зареждане на нови касети за лазерни принтери с тонер, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери”.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30197000
Описание:
Дребно офис оборудване
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 107/S - от 25.03.2008 г.
Номер на обявлението в ОВ 21/S - от 14.10.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: ИРО-1118 / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Плевен", Позиция І – “Доставка на копирна хартия”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: ИРО-1119 / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Плевен”, Позиция ІІІ – “Доставка на канцеларски материали”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: ИРО-1120 / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Плевен”Позиция ІV – “Покупка и зареждане на нови касети за лазерни принтери с тонер, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
“Копилинк Плевен” ООД, бул.”Георги Кочев”№16, ап.48, България 5800, Плевен, Тел.: 064 801421, E-mail: copylink_pl@optisprint.net, Факс: 064 801421
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Договорите са сключени по единични цени
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка