I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Йонко Иванов, България 1000, София, Тел.: 02 9217664, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собсвеност и инвестиционна политика"
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Доставка на канцеларски материали, компютърни консумативи и оборудване за училищни кабинети" по 2 обособени позиции
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
Министерство на образованието и науката
Код NUTS:
BG
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
"Доставка на канцеларски материали, компютърни консумативи и оборудване за училищни кабинети" по следните обособени позиции: Позиция 1 - Доставка на канцеларски материали и компютърни консумативи Позиция 2 - Доставка на оборудване за училищни кабинети.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30190000, 30192000
Описание:
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Принадлежности за офиса
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1033626.71 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: посочени в документацията; тежест: 0
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 125 - 166696 от 01.07.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: Д01-755 / Заглавие:"Доставки на оборудване за училищни кабинети за нуждите на образователната система в Република България"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"ПИНГВИНИТЕ" ООД, ул. "Граф Игнатиев", №43, ет.6, ап.16, България 1124, Стара Загора, Тел.: 02 9434348
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 999724.14 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: Д01-750 / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали и компютърни консумативи"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"РОЕЛ 98" ООД, бул. Ситняково" №39А, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 33902.57 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава дсяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното рлешение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие. Жалбата се подава от Комисия за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка