Версия за печат

00717-2009-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Бойчиновци: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бойчинвоци, ул. Гаврил Генов 2, За: Веромир Спасов, България 3430, Бойчиновци, Тел.: 09513 2236, Факс: 09513 2584

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка чрез покупка на течни горива /бензин, дизелово гориво, газ пропан-бутан/, смазочни материали и препарати за нуждите на служебните автомобили на Община Бойчиновци.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Бойчиновци
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез покупка на течни горива /бензин, дизелово гориво, газ пропан-бутан/, смазочни материали и препарати за нуждите на служебните автомобили на Община Бойчиновци. Доставката на горивата се осъществява чрез покупки посредством 24 часово обслужване от бензиностанциите на Изпълнителя, съобразно необходимостта на Възложителя, като закупуването им ще става посредством разплащателни карти, предоставени от Изпълнителя.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09000000

Описание:

Нефтопродукти, горива, електричество и други енергоизточници

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозното количество на поръчката е на стойност около 65 000,00 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
65000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на 200 /двеста/лв. Гаранция за изпълнение - 600 лв.-вносима в касата на Община Бойчиновци - втори етаж 101 стая или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на доставките ще се извършва от бюджетните средства на Възложителя, по банков път, в бълг. лева.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; Б) Регистрационни документи на участника: • Документ за регистрация на участника, а когато участникът е физическо лице - документ за самоличност; оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние по регистрацията, а за чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени • В)Административни сведения за участника; Г) Документ за закупена документация за участие ; Д) Документ за внесена гаранция за участие ; Е) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; Ж) Документ за данъчна регистрация (копие) и ЕИК / БУЛСТАТ (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие); З) Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и делът на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; И) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това съгласно документите му за съдебна регистрация; Й) Проект на договор – с попълнени административни данни и подпис на всяка страница.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишен счетоводен баланс за 2008 год.; 2. Копие от отчета за приходите и разходите за 2008 год.; 3. Банкова референция от обслужваща банка, удостоверяваща, че участникът е коректен клиент.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за подобни доставки, извършени през последните три години, вкл.стойностите, датите и получателите; 2. Декларация, съдържаща списък на налични собствени или наети бензиностанции на територията на Република България; 3. Описание на техническото оборудване и съоръженията, с които разполага участника; 4. Сертификат за доказване качеството на предлаганите горива; 5. Референции /препоръки/ от предишни възложители и клиенти, свързани с предмета на поръчката; 6.Списък на техническите лица; 7. Други документи и доказателства по преценка на участника, с които счита, че може да докаже техническите си възможности за качествено изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/02/2009 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
100 EUR
Условия и начин на плащане

на касата на общината

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.02.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/02/2009 00:00 Час: 14:00
Място

кабинета на зам.кмета

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите на фирмите или упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

2010

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ