Версия за печат

00495-2009-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр. Казанлък: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно горско стопанство "Казанлък" гр. Казанлък, бул."Освобождение" № 19, За: инж. Иван Славов - Директор, Република българия 6100, гр. Казанлък, Тел.: 0431 62347, E-mail: dlkazanlak@nug.bg, Факс: 0431 64775

Място/места за контакт: бул."Освобождение" № 19

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Държавно горско стопанство "Казанлък" гр. Казанлък, бул."Освобождение" № 19, За: инж.Владимир Атанасов, РБ 6100, Казанлък, Тел.: 0431 64776, E-mail: dlkazanlak@nug.bg, Факс: 0431 64785

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Поделение на Държавната Агенцея по горите

Основна дейност на възложителя

Друг: управление, стопанисване, контрол и охрана на горите и земите от горския фонд

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Добив на прогнозно количество дървесина от ДГФ на ДГС"Казанлък" от обект № 9209

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: ДГС"Казанлък", обект № 9209
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч , разкройване и извоз на прогнозно количество дървесина до временен склад ,сортиране и рампиране по сортименти и почистване на сечището - обект № 9209 - отд. 468 б ,от ДГФ на ДГС" Казанлък "

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000 (QB49)

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива (Относно гори )

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество дър весина - 1845 м3

Прогнозна стойност без ДДС
44842 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

15.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие - 270 лв. без ДДС гаранция за изпълнение - 2 100 лв. без ДДС .

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането се извършва по действително добитите количества дървесина на временен склад , на база на изготвен протокол съставен подписан от възложителя и изпълнителя , по достигнати на търга цени .

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците в търга трябва да отговарят на следните условия : 1. Да отговарят на условията на чл.87 "ф" , ал.1 по ППЗГ в ДГС " Казанлък" и да са подали задължителните докуметни към него - чл.87 "ф" ал.1 т. 1,2,3 по ППЗГ . 2. Да са собственици или ползватели на обекти за преработване на дървесина в териториалния обхват на ДГС "Казанлък" и имат регистриран дневник и производствена марка в ДГС "Казанлък". 3.Участниците трябва да са регистрирани в публичния регистър на ДАГ и отговарящи на изискванията на чл.57а от ЗГ и регистрирани по реда на чл.З, ал.2,т 5 на наредба 31/ 11.08.2003 год за упражняване на частна лесовъдска практика.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В запечатан и надписан плик : 1. Заявление за участие със списък от приложените документи подписано от кандидата - по образец , което да съдържа : 2. Документ за закупени тръжни книжа , 3. Документ за внесена гаранция за участие; 4. Удостоверение за вписване в Търговския регистър или актуално състояние на съдебната регистрация, когата кандидатът не е вписан в Търговския регистър по Закона за Търговския регистър. 5. Удостоверение от националната Агенция по приходите ,че търговеца няма парични задължения към държавата, и осигурителните фондове, установени свлязъл в сила акт на компитентен орган . 6. Удостоверение за вписване в Публичния регистър на ДАГ за извършване дейността : организация за, добив на дървесина и изработване на транспортно-технологични проекти,планове и схеми за ползвания от гори и от земите от горския фонд - по Наредба № 31/11.08.2003 г на МЗГ чл.3 ал.2 т.5 . 7. Лиценз на регистриран лесовъд по дейността добив на дървесина и изработване на транспортно-технологични проекти, планове, схеми за ползвания от гори и от земите от горския фонд-по Наредба № 31/11.08.2003 г. на МЗГ 8. Копие от сключен трудов договор с лице притежаващо Лиценз за упражняване на частна лесовъдска практика по Наредба № 31/11.08.2003 г на МЗГ. 9. Копие от регистрирацията на трудовия договор на лицензираният лесовъд в НАП. 10. Удостоверение издадено от ДГС "Казанлък" на участника в процедурата за наличие на обстоятелствата по чл. 87 "ф" ал.1 т.1, 2, 3 от ППЗГ. 11. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП; 12. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; 13.Нотариално заверено пълномощно,когато лицето участвува с представител /оригинал/. 14 Ценова оферта в отделен запечатан плик с надпис „Предлагана цена „ , който да съдържа : - Предлагана цена за изпълнение на услугата . - Срок за изпълнение на услугата . - Срок на валиднот на офертата .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да отговарят на условията на чл.47 чл.47, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Кандидатите да отговарят на условията на чл.87 "ф" , ал.1 по ППЗГ. 2.Участниците трябва да са регистрирани в публичния регистър на ДАГ и отговарящи на изискванията на чл.57а от ЗГ.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кандидатите да имат сключен трудов договор с лице притежаващо Лиценз за упражняване на частна лесовъдска практика по Наредба № 31/11.08.2003 г на МЗГ, който да е регистриран в НАП.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

обект № 9206

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/02/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

1.Гаранциите за участие се внасят най-късно до .11,02,2009 г. по сметка на ДГС”Казанлък” : ОББ”АД клон гр. Казанлък сметка – BG 92UBBS 8002 10562 236520 , Банков код – UBBS BGSF. 2. Цената на тръжните документи се внася в касата на ДГС”Казанлък”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.02.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

15.12.2009 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Държавно горско стопанство "Казанлък" гр. Казанлък

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители/собственици/ на фирмите кандидати или опълномощени от тях лица снНотариално заверено пълномощно / оригинал /.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ