Версия за печат

00095-2008-0003


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Кърджали: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ Кърджали, Бул."Беломорски" 53, За: Живка Белева, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65942, E-mail: csmp_kj@kardjali.com, Факс: 0361 65940

Място/места за контакт: Бул."Беломорски" 53
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна на персонала на ЦСМП Кърджали за ползването им в гр.Кърджали и филиалите в гр.Крумовград, гр.Джебел , гр.Момчилград и гр.Ардино, с.Черноочене, с.Кирково и с.Чорбаджийско и мобилни екипи, позиционирани в с.Фотиново и с.Бенковски в съотведствие с Наредба №11 за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и /или добавки към нея.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Касата на ЦСМП Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна на персонала на ЦСМП Кърджали за ползването им в гр.Кърджали и филиалите в гр.Крумовград, гр.Джебел , гр.Момчилград и гр.Ардино, с.Черноочене, с.Кирково и с.Чорбаджийско и мобилни екипи, позиционирани в с.Фотиново и с.Бенковски в съотведствие с Наредба №11 за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и /или добавки към нея.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
41667 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена за изработване, управление и доставка на ваучерите; тежест: 29,41т
Показател: брой на обектите,в които ваучерите могат да се използват като платежно средство; тежест: 27,55т
Показател: брой на населени места ,в които са разположени обектите; тежест: 20т
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1 / Наименование:Отпечатване ,управление и доставка на ваучери за храна
V.1) Дата на сключване договора

09.01.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Содексо Пасс България ЕООД ,бл.12, ж.к."Младост 4", Бизнес парк София, България 1715, София, Тел.: 02 4899804

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 41667 BGN без ДДС
В брой месеци: 12

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.01.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор