Версия за печат

00606-2008-0046


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, ул."Прилеп" №33, За: Милен Панайотов - ръководител "МР и СС", България 9010, Варна, Тел.: 052 509999, E-mail: vikvarna@abv.bg, Факс: 052 740031

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Покупка и доставка на един брой самосвално полуремарке “гондола” и хидравлика – комплект за седлови влекач .

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Покупка и доставка на 1 /един брой/ ново самосвално полуремарке “гондола” за инертни материали и хидравлика – комплект, за седлови влекач IVECO-STRALIS AT440 S45 DP със следните задължителни технически характеристики и оборудване: Вид шаси - стоманено; Обем на коша 25 м3; Брой оси - 3 броя; Вид окачване - пневматично; Вид джанти - стоманени; Оборудване - пневматична паркинг-спирачка, електрическа система по A.D.R., задна врата тип “F”, преден телескопичен цилиндър, система за покриване на корпуса с брезент; Оборудване хидр.с-ма - маслен резервоар, помпа, клапани монтирани на влекача, управление. Доставката ще се извърши франко склада на “ВиК” ООД Варна - гр.Варна, ул.”Прилеп” №33, след предварителна писмена заявка. Срок на изпълнение на договора – една година от датата на подписването му. Участниците предлагат цена в лева без ДДС, която да включва всички разходи по изпълнението на поръчката, предлагат гаранционен срок, срок на отложено плащане, срок на доставка. Цената трябва да бъде твърда и необвързана с каквито и да е други условия, кредитни и платежни средства, форми на плащане и гаранции, освен изрично упоменатите в документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34223100

Описание:

Полуремаркета


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
67530 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 20
Показател: Срок на доставка; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение №205/2 от 22.10.2008г на управителя на "В и К - Варна" ООД за откриване на процедурата.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 52 от 28.10.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1 / Наименование:Покупка и доставка на един брой самосвално полуремарке “гондола” и хидравлика – комплект за седлови влекач .
V.1) Дата на сключване договора

05.01.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БУЛАВТО" АД, бул. "Владислав" 262, България 9000, Варна, Тел.: 052 501575, Факс: 052 500965

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 70000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 67530 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.01.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор