Версия за печат

01077-2009-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Областен диспанер за психични заболявания със стационар - Пловдив" ЕООД, бул. "Пещерско шосе" № 68, За: Даниела Тодорова Бимбалова, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 643284, Факс: 032 643241

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: търговско дружество - лечебно заведение

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на медикаменти за нуждите на "ОДПЗС - Пловдив" ЕООД"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 68
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обществена поръчка за "Доставка на медикаменти за нуждите на "ОДПЗС - Пловдив" ЕООД". Срок на доставката една година, считано от датата на сключване на договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33661000

Описание:

Медикаменти за нервната система

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

приблизителни видове и количество съгласно приложен списък

Прогнозна стойност без ДДС
416666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки кандидат трябва да внесе гаранция за участие в процедурата в размер на 4000 /четири хиляди/ лева. Гаранцията за изпълнение на договора е 2% от очакваната на сключения договор с всеки отделен доставчик. Гаранциите се внасят по сметка на Възложителя BG05 S0MB 9130 1010 1604 01 BIC: SOMB BGSF, при ТБ "Общинска банка" АД - клон Пловдив.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

собствени средства и бюджетни субсидии

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Към всяка оферта задължително се прилагат: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код /или копие на Булстат/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, издадени или сверени със съответния регистър не по-рано от един месец преди датата на отваряне на офертите; физическо лице – копие от документ за самоличност; 2. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП: 2.1. декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на стоки от предмета на поръчката, извършени през последните три години; 2.2. описание на техническото оборудване, с което ще се изпълнява предмета на поръчката; 2.3. документ за собственост или договор за наета материално-техническа база, необходима за изпълнението на поръчката; 2.4.референции; 2.5. справка за квалификацията и опита на наетия персонал за договора. 3. Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидатите по чл. 50 от ЗОП: 3.1. копие от отчета за приходите и разходите и счетоводен баланс за предходната година; 3.2. данни за общия оборот и за оборота на стоките от предмета на обществената поръчка, изпълнени от кандидата през последните три години; 4. декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 ЗОП /по образец/; 5. декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.2, т.1 ЗОП /по образец/; 6. декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал. 2, т.2, т.3 ЗОП /по образец/; 7. декларация за липса на обстоятелства чл.47, ал. 5 от ЗОП /по образец/. 8. оферта на кандидата по процедурата – изготвена в пълно съответствие с образеца от настоящата документация; 9.списък на документите, съдържащи се в офертата; 10. документ за внесена гаранция за участие; 11. копие на удостоверение за данъчна регистрация; 13. документ за закупена тръжна документация; 14. Ценово предложение /по образец/, представено в отделен запечатан плик, с наименование "Ценово предложение". Забележка: Декларациите по по чл. 47, ал. 1; чл. 47, ал.2, т.1;чл.47, ал. 2, т.2, т.3; чл.47, ал. 5 от ЗОП се попълва от всеки от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидатите по чл. 50 от ЗОП: 1.1. копие от баланса и отчет за приходите и разходите на фирмата за предходната година, с изключение на новорегистрираните; 1.2. данни за общия оборот и за оборота на стоките от предмета на обществената поръчка, изпълнени от кандидата през последните три години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: изпълнение на подобни поръчки през предходната година
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП: 1.1. декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на стоки от предмета на поръчката, извършени през последните три години; 1.2. описание на техническото оборудване, с което ще се изпълнява предмета на поръчката; 1.3. списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 1.4. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на доставката; 1.5. данни за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: наличие на собствени или наети /със срок на наемния договор не по-кратък от срока на договора за доставката/ технически средства за изпълнение на доставките
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/02/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Конкурсната документация може да се получи всеки работен ден от 9,00 до 16,00 часа, в сградата на "ОДПЗС - Пловдив" ЕООД в гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 68, след представяне на платежен документ за внесена такса от 10 /десет/ лева в касата на "ОДПЗС - Пловдив" ЕООД.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/03/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09/03/2009 00:00 Час: 09:00
Място

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 68

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

съгласно чл. 69а, ал.3


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

ДА

януари 2010 г.
VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ