Версия за печат

00246-2009-0001


Обявление за поръчка - специални сектори (ЕС)

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Старозагорска, За: по техническите въпроси-инж.Желязко Джевлеков , въпроси по процедурата- инж.Искрен Танев, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 0035942 662428 ; 0035942 662710, E-mail: iskren.tanev@tpp2.com, Факс: 0035942 662507

Място/места за контакт: КТО /Конструктивно технологичен отдел/ , Търговски отдел /ТО/

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: по техническите въпроси-инж.Желязко Джевлеков , въпроси по процедурата- инж.Искрен Танев, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 0035942 662428 ; 0035942 662710, E-mail: iskren.tanev@tpp2.com, Факс: 0035942 662507

Място/места за контакт: КТО /Конструктивно технологичен отдел/ , Търговски отдел /ТО/

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: по техническите въпроси-инж.Желязко Джевлеков , въпроси по процедурата- инж.Искрен Танев, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 0035942 662428 ; 0035942 662710, E-mail: iskren.tanev@tpp2.com, Факс: 0035942 662507

Място/места за контакт: КТО /Конструктивно технологичен отдел/ , Търговски отдел /ТО/

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, област Стара Загора (Регистратура класифицирана информация), За: Иван Павлов, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 0035942 662519, Факс: 0035942 662507

Място/места за контакт: Регистратура класифицирана информация

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на износоустойчиви плочи за мелещи лопатки на работни колела.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: DDP "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с.Ковачево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на износоустойчиви плочи за мелещи лопатки на работни колела съгласно спецификация Доставката се приема след след представяне на всички необходими документи – сертификат за съответствие, протоколи за измерена твърдост и химично съдържание на наплавката, приемо-предавателен протокол, фактура. Доставката се заплаща след изготвяне от Възложителя на констативен протокол от проведения входящ контрол. Гаранционния срок – 5000 работни часа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31161700

Описание:

Части за парогенераторни котли

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количествата за доставка са посочени в спецификацията към документацията за участие.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на 8 000 лв. /осем хиляди лева/ и e със срок на валидност 30 дни след датата на валидност на офертата. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 16 месеца от датата на сключване на договора и отправено писмено искане от фирмата-изпълнител до отговорника по договора). Гаранцията е в размер на 5% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка) и са със срок на валидност: за участие - 120 дни от датата на отваряне на офертите, за изпълнение на договора - до 17 месеца от датата на сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане-всяка доставка са заплаща до 60 дни срещу издадена фактура за съответната сума и констативен протокол от входящия контрол;

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

В спецификацията към ценовото предложение от офертата на документацията, да се посочи единичната цена в лв./бр. на всяка позиция, както и общата стойност за поръчката, без ДДС. Цените са DDP “ТЕЦ Марица Изток 2” ЕАД, съгласно /INCOTERMS 2000/. Участниците задължително предлагат цена за пълния обем на поръчката. Износоустойчивите плочи трябва да бъдат изработени съгласно изискванията на приложените чертежи с дебелина на подложния материал 15 мм и наплавка 10 мм, постигната чрез високоскоростен метод за наплавяне. Наплавката трябва да отговаря на следните изисквания: -твърдост: 720 830 HV -минимално съдържание на С – 5,8 % -минимално съдържание на Сr – 24 % -минимално съдържание на Nb – 6 % -наличие на Mn -работна Т = 350 гр.С Всяка плоча трябва да бъде маркирана с трайна маркировка на основния материал (на ненаплавената част).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1. Удостоверение за актуално състояние /издадено от компетентен съд до два месеца преди датата на разглеждане на офертите/ и документ за регистрация или съответни документи на чуждестранно лице съобразно с националното му законодателство, а когато е ФЛ - копие от документ за самоличност. В случай, че е извършена пререгистрация на търговеца по реда и условията на Закона за търговския регистър се представя оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение, издадено от съответната служба по вписвания, представляващо Приложение No 2 към чл. 13, т. 2 от Тарифа за държавните такси, събирани от Агенцията по вписванията, обн. ДВ., бр. 94 от 25.11.2005 г. 2. Възложителят отстранява и участник, който: 2.1. Не е представил всички документи по чл. 56 от ЗОП. 2.2. Не е представил декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. При наличието на обстоятелства по ал. 2, участникът се отстранява.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Възложителят отстранява от участие и участник който: 1. Не е представил документи, доказващи икономическо и финансово състояние на участника съгласно: 1.1. чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - отчет за приходите и разходите и баланс за 2007г.; 1.2. чл. 50, ал. 1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години /2005, 2006 и 2007г./

ІІІ.2.3) Технически възможности

Възложителят отстранява от участие и участник, който не е представил доказателства за технически възможности по чл. 51 от ЗОП, както следва: - чл. 51, ал.1, т.1 - списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 години/2005, 2006 и 2007г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение. - чл. 51, ал.1, т.6 - сертификат за управление на качеството ISO 9001:2000, или еквивалентно, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на резервните части със съответните спецификации или стандарти. В случай, че участника не е Производител, се представя копие от сертификата на Производителя, заверен от участника. - чл. 51, ал. 1, т.9 - декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката. При непредставяне на гореописаните документи, участникът се отстранява.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

9003

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/02/2009 00:00 Час: 11:30
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08.:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/03/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законен представител на участника или негов упълномощен представител



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 003592 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.120 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 003592 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ