I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Държавна психиатрична болница-Ловеч, гр. Ловеч, ул." Княз Александър Батенберг" №1, За: Д-р Митко Стоянов Митев, България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603592, E-mail: dpblovech@abv.bg, Факс: 068 603593
Място/места за контакт: ДПБ - Ловеч
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
гр.Ловеч ДПБ
Код NUTS:
BG315
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Текущ ремонт на 32 болнични помещения, 10 санитарни помещения, 3 кухненски офиса, 3 помещения за хранене и на 1 помещение за трудотерапия, арттерапия, физическа рехабилитация, психологични занимания и социални контакти в Държавна психиатрична болница - Ловеч, подробно описани по вид и количества в приложената спецификация.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
приблизително 211 000 лева
Прогнозна стойност без ДДС
211000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие-не се превдижда
2. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора
3.вид на гаранцията-парична сума ,внесена по сметка на ДПБ -Ловеч BG38UBBS80023300141237 BIC UBBSBGSF при ОББ-Ад клон Ловеч или банкова гаранция
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансиране - проект по ФАР
Плащане - след извършване на дейностите и приемането им с приемо-предавателен протокол и фактура по банков път
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оригинал или заверено копие" ВЯРНО С ОРИГИНАЛА" с мокър печат:
- документ за съдебна регистрация на Участника;
- документ за актуалното състояние на Участника в срок на валидност;
- копие от удостоверение по БУЛСТАТ;
- копие на удостоверение за регистрация по ДДС / или декларация, че не е регистриран по ДДС/;
-декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -удостоверение от обслужващата Участника банка за финансовото му състояние;
-копие от годишния финансов отчет за предходната година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен с изключение на новорегистрираните и Участниците упражняващи свободна професия;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -списък на договорите през последните три години с предмет на изпълнение - предмета на настоящата поръчката. Списъкът трябва да съдържа: име на възложителя , предмет на договора и стойност на договора.
- прилагат се препоръки за добро изпълнение от съответните възложители от списъка, като тези препоръки съдържат стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
- удостоверение от Камарата на строителите в България за ІІІ-та категория строеж/лечебно заведение/ в срок на валидност
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/02/2009 00:00 Час: 13:00
Условия и начин на плащане
В брой, в касата на Държавна психиатрична болница - Ловеч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.02.2009 г. Час: 13:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/02/2009 00:00 Час: 09:00
Място
ДПБ - Ловеч, ІV етаж, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Програма ФАР на МТСП BG2006/018-343.01.01 Деинституционализация посредством предоставяне на услуги в общността за рискови групи /фаза 3/
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, гр. София,, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление