Версия за печат

00530-2008-0207


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-Пловдив: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова, Борянка Дачева, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935639; 032 935507, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Пловдив,ул."Скопие" № 106
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предоставяне на превозни абонаментни карти с валидност за 2009 г. за пътуване на служителите от ТД на НАП – Кърджали и Пловдив, и Дирекция ОУИ – Пловдив с обществен градски транспорт на територията на съответните градове.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: Място на изпълнение - територията на гр. Кърджали;
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

за обособена позиция № 1- Предоставяне на 12 бр. превозни абонаментни карти с валидност от 01.01.2009 г. до 30.09.2009 г. /девет месеца/ за пътуване на служителите от ТД на НАП - Кърджали с обществен градски транспорт на територията на целия гр. Кърджали.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

63515000, 60112000

Описание:

Услуги, свързани с пътувания
Услуги на обществения пътен транспорт

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2376 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 001-36/04.12.2008 г. на заместник директора на Дирекция "ОУИ" - Пловдив.


РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 123 / Заглавие:Предоставяне на 12 бр. превозни абонаментни карти с валидност от 01.01.2009 г. до 30.09.2009 г. /девет месеца/ за пътуване на служителите от ТД на НАП - Кърджали с обществен градски транспорт на територията на целия гр. Кърджали.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

29.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„АРПЕЗОС БУС” ООД, ЕИК по БУЛСТАТ 108034258, представлявано от ВЕЛИЧКО ХРИСТОВ МИНЕВ - УПРАВИТЕЛ;, гр.Кърджали, ЖП ГАРА, РБългария 6600, Кърджали, Тел.: 0361 66700

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2376 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 9
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Процедурата е открита от зам.директора на дирекция "ОУИ" Пловдив,упълномощен със Заповед № ЗЦУ-836/24.11.08г. на Изпълнителния директор на НАП, с която зам. директора на Дирекции "ОУИ" е упълномощен да изпълнява фунциите на възложител за НАП за необходимости,възникнали в рамките на съответната дирекция "ОУИ" и структурите на НАП, попадащи в обхвата на териториалната й компетентост. Общата очаквана стойност за обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на Възложителя НАП е 485 000 лв., което поражда задължението за публикуване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120а от ЗОП всяко заинтересовано лице може да предяви иск за установяване нищожност на договор за обществена поръчка, както и да претендира обезщетение за вреди, претърпени в резултат на нарушения на закона при провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, по реда на Гражданския процесуален кодекс.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка
Обосноваване на избора на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

- свързани със защитата на изключителни права.