Версия за печат

00530-2008-0228


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите , Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810; 02 98593766, E-mail: e.minchev@nra.bg; b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителни инсталации в пет обособени позиции: 1. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителни инсталации, собственост на ТД на НАП – София град; 2. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД - „ГДО”; 3. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – София област; 4. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – Кюстендил; 5. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – Перник” ;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: София, Кюстендил, Перник,
Код NUTS: BG41
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителни инсталации в пет обособени позиции: 1. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителни инсталации, собственост на ТД на НАП – София град; 2. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД - „ГДО”; 3. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – София област; 4. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – Кюстендил; 5. Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – Перник” ;

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.03.2009 г. 

Крайна дата

01.03.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - внесена парична сума или банкова гаранция с документ за внесена гаранция /банкова гаранция или парична сума внесена по банков път в полза на Дирекция " ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, по IBAN сметка № BG59UNCR96603388856317, банков идентификационен код № UNCRBGSF, в размер на: По позиция № 1 – 4,00 лв.; По позиция № 2 – 40,00 лв.; По позиция № 3 – 11,00 лв.; По позиция № 4 – 20,00 лв.; По позиция № 5 – 10,00 лв.; В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 85,00 лв. Гаранция за изпълнение : 5 % от стойността на договора за възлагане на малка обществена поръчка във вид на: парична сума или неотменима и безусловна банкова гаранция за добро изпълнение, учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането по договора ще се извършва от съответните Териториални дирекции на НАП, за които са сключени договори за абонамент за услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради - пожароизвестителни инсталации в срок от 60 дни от представяне на фактура в съответния отдел „ФС”.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В срока на изпълнение на поръчката, Възложителя си запазва правото да намали броя на обслужваните обекти в случай на отчуждаване на имоти. В случай на придобиване на нови имоти, Възложителя има право да възложи услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителни инсталации при спазване предпоставките на чл.90 и следващите от ЗОП, при условията на настоящата документация и сключен в резултат на проведената процедура за възлагане на обществена поръчка договор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за първоначална съдебна регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация /респ. актуално удостоверение за вписване в търговския регистър, в случай че участникът е пререгистриран по смисъла на ЗТР (Закон за търговския регистър)/, издадено не по-рано от 3 /три / месеца преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ /респ. ЕИК в случай че участникът е пререгистриран по смисъла на ЗТР/, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран; 5. Декларация относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП – по образец. 6. Декларация по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец. 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП / чл.13 , ал.1 , т.5 от НВМОП/; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие; 9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал; 10. Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител; 11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 13. Проект на договор – подписан и подпечатан;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс за предходната финансова година; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Минимални изисквания: Счетоводен баланс за предходната финансова година; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за услуги, с предмет съответстващ на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години включително датите, стойностите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, придружен от диплома /документ/ за завършено обучение; 3.Копия от трудовите договори на наетия по трудово правоотношение персонал, пряко ангажиран с извършване на дейността; 4.Списък на сервизна база /сервизни бази на територията на градовете от обособените позиции, за които участва/ и описание на оборудването; 5.Декларация, съдържаща списък на притежавания от участника автомобилен парк, което гарантира, че ще може да реагира незабавно при възникнали проблеми; 6.Декларация, че участникът има осигурена денонощна стационарна връзка с 2 телефонни линии, факс и мобилна връзка с отговорниците в направление „Сервизна поддръжка” на територията на града, за която обособена позиция участва; 7.Оторизационно писмо или алтернативен документ, предоставящ право на участника да поддържа адресируеми пожароизвестителни системи за обособените позиции, за които участва; 8.Описание на притежаваните от участника технически средства и оборудване, с които ще се извършва изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Списък на основните договори за услуги, с предмет съответстващ на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години включително датите, стойностите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, придружен от диплома /документ/ за завършено обучение; 3.Копия от трудовите договори на наетия по трудово правоотношение персонал, пряко ангажиран с извършване на дейността; 4.Списък на сервизна база /сервизни бази на територията на градовете от обособените позиции, за които участва/ и описание на оборудването; 5.Декларация, съдържаща списък на притежавания от участника автомобилен парк, което гарантира, че ще може да реагира незабавно при възникнали проблеми; 6.Декларация, че участникът има осигурена денонощна стационарна връзка с 2 телефонни линии, факс и мобилна връзка с отговорниците в направление „Сервизна поддръжка” на територията на града, за която обособена позиция участва; 7.Оторизационно писмо или алтернативен документ, предоставящ право на участника да поддържа адресируеми пожароизвестителни системи за обособените позиции, за които участва; 8.Описание на притежаваните от участника технически средства и оборудване, с които ще се извършва изпълнението на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Стойност на абонаментното обслужване на месец ; тежест: 60%
Показател: Време за отстраняване на повредата при възникнала авария ; тежест: 10%
Показател: Техническа обезпеченост за изпълнение на поръчката Техническа обезпеченост за изпълнение на поръчката ; тежест: 10%
Показател: Гаранционен срок за качество на извършения ремонт и вложените части; тежест: 10%
Показател: Предложен процент надценка за доставка на резервни части; тежест: 10%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 18 от 25.02.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/02/2009 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул. " Аксаков" № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 30,00 лева с вкл. ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.02.2009 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция " ОУИ" София , ул. " Аксаков" № 21

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците или упълномощените за това лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 34 от 29.12.2008 г. на Директора на Дирекция " ОУИ" София при ЦУ на НАП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителни инсталации, собственост на ТД на НАП – София град;
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителни инсталации, собственост на ТД на НАП – София град;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 01.03.2009 г. , Крайна дата: 01.03.2010 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП - „ГДО”
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП - „ГДО”;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 01.03.2009 г. , Крайна дата: 01.03.2010 г. 

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – София област
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – София област;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 01.03.2009 г. , Крайна дата: 01.03.2010 г. 

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – Кюстендил
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителна инсталация, собственост на ТД на НАП – Кюстендил;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 01.03.2009 г. , Крайна дата: 01.03.2010 г. 

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителни инсталации, собственост на ТД на НАП – Перник
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно обслужване на пожароизвестителни инсталации, собственост на ТД на НАП – Перник;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 01.03.2009 г. , Крайна дата: 01.03.2010 г.