Версия за печат

01185-2008-0009


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Кости: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Държавно горско стопанстнво-Кости" ДП, с.Кости, общ. Царево, обл.Бургас, За: инж. Венелин Радков, България 8283, Кости, Тел.: 059069-330, E-mail: dgskosti@nug.bg, Факс: 059069-330

Място/места за контакт: "Държавно горско стопанстнво-Кости" ДП

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Охрана и възпроизводство на горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сеч, извоз, сортиране и рампиране до временен склад на 2 132 пл.куб.м. маркирана дървесина и направа и ремонт на горски пътища в Обект № 907, с подотдели: - 152:а, б, в, о; 153:б, д, з, м, н, р; 156:а, б, г; с временен склад в района на „Държавно горско стопанство – Кости” ДП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Територията на ДЛ
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ВЪЗЛАГАНЕ НА СЕЧ, ИЗВОЗ, СОРТИРАНЕ И РАМПИРАНЕ НА МАРКИРАНА ДЪРВЕСИНА ДО ВРЕМЕНЕН СКЛАД от Държавен горски фонд на територията на „Държавно Горско Стопанство – Кости” за Обект № 907, с лежаща маса 2132 пл.куб.м. в Подотдели: 152:а, б, в, о; 153:б, д, з, м, н, р; 156:а, б, г; и направа и ремонт на горски пътища – 1610 куб.м., при обща начална цена за извършване на услугата 53621,95 лв.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77200000

Описание:

Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2132 куб.м

Прогнозна стойност без ДДС
53622 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в размер на 1% в абсолютна сума 536 лв. / петстотин тридесет и шест лева /, се внася по сметката на РДГ – Бургас IBAN: BG 16 UNCR 7630 3300 000 286, BIC: UNCRBGSF, при ТБ „Уни Кредит Булбанк” АД, клон гр.Бургас всеки работен ден от 9. 00 ч. до 16. 00 ч. до 06.02.2009 г. Гаранцията за изпълнение на договора е до 5 % от оферираната в предложението цена за обекта под формата на парична сума, която се внася по сметката на РДГ – Бургас IBAN: BG 16 UNCR 7630 3300 000 286, BIC: UNCRBGSF, при ТБ „Уни Кредит Булбанк” АД, клон гр.Бургас или в брой внесена в касата на РДГ – Бургас, срещу издаден документ. Сумата се внася от кандидата, определен за изпълнител на поръчката в размер на разликата между дължимата гаранция за изпълнение и внесената гаранция за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане: от 14-то до 28-мо число на текущия месец за действително извършен обем от услугата по поръчката в лева, чрез банков превод срещу издадена фактура след приключване на извоза на дървесината и складирането й на временен склад. Данък добавена стойност се превежда по ДДС-сметка на Изпълнителя, изписана на данъчната фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, да представят изискуемите документи по чл. 13, ал. 1, 3, 4, 5 от НВМОП и да декларират липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изготвените тръжни условия.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изготвената техническа спецификация, неразделна част от тръжни условия
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно чл. 57а, ал. 2, т.1 от Закона за Горите

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06/02/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде закупена всеки работен ден от касата на "Държавно горско стопанстнво-Кости" ДП, с краен срок на плащане 16.00ч. на 06.02.2009 г.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.02.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09/02/2009 00:00 Час: 13:30
Място

"Държавно горско стопанстнво-Кости" ДП

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техните упълномощени представители могат да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, ет. 4, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, ет. 4, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ