РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Възстановяване на дренажно водохващане с помпена станция и черпателен резервоар, външно ел. захранване, изграждане на резервоар 200 куб.м., подмяна на довеждащ и захранващ водопровод за с. Липница"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
община Ботевград
Код NUTS:
BG31
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
““Възстановяване на дренажно водохващане с помпена станция и черпателен резервоар, външно ел. захранване, изграждане на резервоар 200 куб.м., подмяна на довеждащ и захранващ водопровод за с. Липница"
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45232151, 45232152
Описание:
Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на помпени станции
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
съгласно конкурсната документация
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранция за участие е банкова или парична в размер на 4000 лв.; 2. Гаранция за изпълнение на договорите - 3% от стойността на съотвения договор.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Разплащането ще се извършва поетапно на база действително извършени видове работи, отчетени с протокол обр. 19 в рамките на договорната стойност.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено не по-рано от шест месеца от датата на отваряне и разглеждане на предложенията. 2.Копие от решение за съдебна регистрация на участника според ТЗ или удостоверение за вписване в Търговския регистър, съгласно ЗТР. 3.Копие от идентификационен код, както и регистрация по ДДС. 4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП.5. Декларация за участие /неучастие/ на подизпълнители при изпълнението на поръчката.Ако участникът заяви,че ще привлече подизпълнители, те трябва да отговарят на условията по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.6. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 7.Удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите; 8. Доказателства по чл.50, ал.1, т. 2 от ЗОП, както и по чл.51,ал.1, т.2, т.4, т.9, т.10 и т.11 от ЗОП; 9. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Съгласно чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; 2.Документ за закупена конкурсна документация; 3.Документ за внесена гаранция за участие;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51, ал. 1, т.2, т.4, т.9, т.10 и т.11 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/02/2009 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Цената на конкурсната документация се заплаща в касата на информационния център в община Ботевград.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.02.2009 г. Час: 17:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/02/2009 00:00 Час: 10:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участник или упълномощени по съответния ред представители на участника /по силата на закона или чрез пълномощно/.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: kpckpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: kpckpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление