Версия за печат

00174-2008-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Монтана: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ - Монтана, улица "Сирма войвода" №2, За: Даниела Филипова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 300307, E-mail: filipova@optilinkbg.com, Факс: 096 300306

Място/места за контакт: Даниела Филипова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи през 2009 година.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Медицинският резерв на ЦСМП - Монтана, ул. Сирма войвода №2
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи за нуждите на ЦСМП - Монтана през 2009 година.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000, 33140000

Описание:

Фармацевтични продукти
Медицински консумативи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Номенклатурата на лекарствените продукти и медицинските консумативи е посочена в документацията за участие. Около 33000 лева за лекарствените продукти и около 17000 лева за медицинските консумативи.

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие е 1% от стойността на поръчката. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на поръчката. Гаранциите могат да бъдат парична сума или банкова гаранция - чл. 27, ал. 1 и 2 от НВМОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране с бюджетни средства и отложено плащане по банков път.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Кандидати за участие в обществената поръчка могат да бъдат всички физически и юридически лица, регистрирани като търговци по ТЗ и с лиценз за извършване на търговия с лекарствени продукти и медицински консумативи от МЗ и лицензия за дейности с наркотични вещества за медицински цели.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за съдебна регистрация на кандидата или регистрация в търговския регистър - агенция по вписванията. 2. Удостоверение за актуално състояние издадено от съответния регистърен съд и/или агенция по вписванията. 3. Документ удостоверяващ данъчна регистрация. 4. Документ удостоверяващ регистрация по БУЛСТАТ. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. 6. Копие от документ удостоверяващ закупуването на конкурсна документация. 7. Копие от документ за платен депозит за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от годишен финансов отчет и баланс за 2007 година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за техническата възможност на кандидата за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/01/2009 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуването на документацията се извършва по два начина: 1. От касата на ЦСМП - Монтана след плащане в брой, всеки работен ден от 9 до 14 часа; 2. Изпращане за сметка на лицето отправило искането, след представяне на платежен документ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.01.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/01/2009 00:00 Час: 13:30
Място

В ЦСМП - Монтана, улица Сирма войвода №2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците в конкурса.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Месец декември 2009 година.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дни след обявяване на решението от възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Доставка на лекарствени продукти
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти през 2009 година.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Разход на лекарствени продукти около 33000 лева.

Прогнозна стойност без ДДС
33000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Доставка на медицински консумативи.
1) Кратко описание

Доставка на медицински консумативи през 2009 година.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Разход на медицински консумативи около 17000 лева.

Прогнозна стойност без ДДС
17000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12