Версия за печат

00111-2008-0012


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Котел: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл.'' Възраждане'' 1, За: Детелина Адамова, Р България 8970, Котел, Тел.: 0453 2030, E-mail: obkotel@vip.bg; eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 2540

Място/места за контакт: Община Котел

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на услуга за "Изготвяне на работен проект за обект" за обект: "Вътрешна канализационна мрежа за битови води на с. Ябланово, Община Котел "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: Територията на с. Ябланово - Община Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Настоящата малка обществена поръчка е за извършване н ауслуга, включваща проектиране във фаза "Работен проект" за обект: "Вътрешна канализационна мрежа за битови води на с. Ябланово, Община-Котел"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осъществяването на проектантската услуга ще се извършва в съответствие с техническото задание ,приложено в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на услугата, при което да е налице необходимост повторната услуга да се извърши от същия Изпълнител, да възложи повторната услуга чрез процедурата на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП или чрез договарянето с покана по реда на чл. 53, ал. 1, т. 11 от НВМОП. Възложителят си запазва правото да определи точната стойност на сумата, която ще бъде разходвана при необходимост от повторение на услугата. Размерът на сумата, която ще бъде разходвана при необходимост от повторение на услугата е в размер до 10% от цената на настоящия договор за услуга.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят документ за внесена гаранция за участие, в размер на 900 лв. /деветстотин лева/ под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка на Община Котел - Банка "ДСК", IBAN- BG24 STSA 93003315510001, BIC - STSABGSF. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност съгласно проекта за договор приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране - Проектът е предвиден за финансиране по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 ",след оценка и одобрение , както и от национално съфинансиране и средства на общинския бюджет.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта трябва да съдържа документите, посочени в документацията за обществена поръчка. Не може да участвува в процедурата по възлагане на обществената поръчка участник: 1. При който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 2. Който е представил оферта,която е непълна и/или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в документацията за участие или не е използувал изготвените образци,или не са спазени указанията за изготвянето им; 3. Когато участникът е декларирал съгласие да участвува като подизпълнител в офертата на друг участник или е в съдружие с друг участник,или участвува пряко или косвено в управлението,контрола или капитала на дружеството,което е участник в процедурата; 4. Когато участникът не е представил някой от документите, изискуеми по чл. 13 от НВМОП и/или документите,предвидени в документацията; 5. Когато участникът не е представил документ за закупуване на документация за участие и/или документ за внесена гаранция за участие; 6. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 14,ал. 2 от НВМОП; 7. Когато гаранцията за участие е представена от участника под формата на банкова гаранция и е със срок на валидност по-кратък от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника; 8. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в документацията. Не може да участвува в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за 2005,2006 и 2007 г.; 2. Информация за собствения капитал, общия оборот и за оборота на проектантските услуги за последните три години; 3. Застраховка за професионална отговорност, покриваща минималната застрахователна сума за този вид услуга,определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн.,ДВ.,бр.17 от 2004г.)..
Минимални изисквания: 1.Участникът в търга трябва да бъде регистрирано юридическо,физическо лице или тяхно обединение,притежаващи капацитет за услуги, необходими за успешна реализация на настоящата обществена поръчка. 2.Участникът (сумарно консорциумът/обединението) да докаже минимален оборот за всяка от последните 3/три/ финансови години в размер минимум три пъти стойността на подадената от него оферта. 3.Годишната оперативна печалба на Участника (сумарно консорциумът/обединението) през последната финансова година трябва да е положителна, но не по-малка от 150 000 /сто и петдесет хиляди/ лева. 4.През всяка от последните 3/три/ финансови години минимум 80 % от приходите на Участника (сумарно консорциумът/обединението) да са от проектиране 5.Професионалната дейност от застраховката за професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ да отговаря на предмета на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът или обединението да представи: 1.Списък на основните договори за услуги (проекти), подобни на обекта на поръчката, през последните три години , вкл. стойностите, датите и получателите,придружен от препоръки и референции за добро изпълнение за най-важните подобни по характер услуги. 2.Списък на персонала ,необходим за изпълнение на поръчката ,вкл. на тези,отговарящи за контрола на качеството. 3.Документи,удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ключовия персонал на участника. 4.Нотариално заверени копия на удостоверения от Камарата на инжeнерите и Камарата на архитектите за проектантска правоспособност.
Минимални изисквания: 1.Участникът (сумарно консорциумът/ обединението) трябва да е изпълнил минимум 30/тридесет/ проекта от подобен род през последните 5/пет/ години. 2.Ключовият персонал, предвиден за изпълнение на договора , трябва да има минимум 8/осем/ години професионален опит, съответстващ на предмета на договора и на позицията, за която е предложен. 3.Участникът да докаже , че разполага с необходимите материални и нематериални ресурси ( оборудване, софтуер и др. ), нужни за качественото изпълнение на проекта.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗУТ и Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционно проектиране.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/02/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден до указания срок от 9.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа от стая 5, І ет. или от ст. 16, ІІ етаж в административната сграда на Общината срещу представен документ за платена цена на документацията. Стойността се заплаща в касата на общината - ст. 16, ІІет. или по банкова сметка IBAN - BG93STSA93008455555540, BIC - STSABG, банка - ДСК, клон - Котел,, вид на плащането - 44 70 00.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.02.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

DA
Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/02/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Заседателната зала в сградата на Община Котел, гр. Котел, пл.'' Възраждане'' 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на кандидатите или нотариално упълномощени лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 година"

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата за настоящата малка обществена поръчка е открита с Решение РД-50-659 от 29.12.2008 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул."Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Бул."Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ