Версия за печат

00145-2008-0100


Информация за сключен договор

BG-Кърджали: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НОИ - Ройонно управление "Социално осигуряване" - град Кърджали, ул. "Булаир" № 35, За: Станка Атанасова, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 66491, E-mail: kardzhali@nssi.bg, Факс: 0361 64866

Място/места за контакт: НОИ - РУ "Социално осигуряване" - Кърджали

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на фабрично нови канцеларски материали за нуждите на РУСО

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: град Кърджали, ул. "Булаир" № 35
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ежемесечна доставка на канцеларски материали за нуждите на РУСО - Кърджали през 2009 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30190000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
12000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 18/S - от 07.10.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 6 / Заглавие:ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА НА ФАБРИЧНО НОВИ КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

22.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС" ООД - ВАРНА, ул. "Уста Кольо Фичето" № 17, България 9000, Варна, Тел.: 052 579981, Факс: 052 579974

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 12000 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12000 BGN с ДДС 20%
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

12.12.2008 г. вкл.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка