Версия за печат

00322-2008-0041


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Кърджали: Покупка на изплащане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул. България №41, За: Харитон Христов -началник сектор, Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: hari_456@abv.bg, Факс: 0361 62968

Място/места за контакт: Сектор "обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Кърджали, бул България №41, За: Нели Манолова Попова -гл. експерт " Хуманитарни дейности ", Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67385, Факс: 0361 61543

Място/места за контакт: Дирекция " Хуманитарни дейности "

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Кърджали, бул България № 41, За: Недялка Иванова, Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67317

Място/места за контакт: Информационен център

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Кърджали, бул България № 41, За: Недялка Иванова, Р България 6600, Къбджали, Тел.: 0361 67317

Място/места за контакт: Информационен център

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на перилни ,почистващи препарати и дезинфектанти , за общинските детски градини ,училища и спортен комплекс "Арпезос" на територияна на Община Кърджали

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка на изплащане 
Място на изпълнение: Община Кърджали
Код NUTS: BG226
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на различни по вид, технически изисквания и количества перилни,почистващи препарати и дезинфектанти , за общинските детски градини, училища и спортен комплекс "Арпезос" на територията на Община Кърджали

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000, 24455000

Описание:

Перилни и почистващи препарати
Дезинфектанти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обща стойност на доставката е до 90 000 лева.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична в размер на 300 лева. Гаранция за договор 3%от стойноста на договора по сметка BG12 SOMB 91303333393501 BIG SOMBBGSF " Общинска банка " - АД Кърджали или банкова гаранция. Банковата гаранция за изпълнение на договора да бъде валидна за срока на договора. В приложения към документацията договор са описани случаите, в които възложителят ще задържи гаранцията за изпълнение на договора. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разсрочено плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация на кандидата; 2. Удостоверение за актуално състояние; 3.Сертификат за качество ISO 9001-2000; 4.Оторизационни писма от производителя за участие в процедурата; 5. Сертификати доказващи спазването на добра производствена практика; 6.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; 7. Декларация за подизпълнители, съгласие за участие като подизпълнител /ако кандидатът предвижда такъв/; 8. Други съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За юридически лица: заверено от участника копие на годишен баланс за предходните три години; заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за предходните 3 години; За физически лица: официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за посочения по горе период.
Минимални изисквания: За юридически лица: заверено от участника копие на годишен баланс за предходните три години; заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за предходните 3 години; За физически лица: официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за посочения по горе период.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за сключени договори, изпълнени през последните три години (ако кандидатът има такива); Образователна и професионална квалификация на лицата, които ще участват при изпълнение на поръчката; Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството; Сертификат/и, издаден/и от акредитирани институции или агенции за управление на качеството.
Минимални изисквания: Справка за сключени договори, изпълнени през последните три години (ако кандидатът има такива); Образователна и професионална квалификация на лицата, които ще участват при изпълнение на поръчката; Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството; Сертификат/и, издаден/и от акредитирани институции или агенции за управление на качеството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 64 от 25.03.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28/01/2009 00:00 Час: 11:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията заучастие може да бъде закупена всеки работен ден от ИЦ в Общината срещу квитанция за платена такса в касата на Общината - ИЦ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.01.2009 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/01/2009 00:00 Час: 13:00
Място

Община Кърджали , стая 402

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всички лица подали документация за участие или техните упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9864451

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9864451

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Доставка на перилни и почистващи препарати
1) Кратко описание

Доставка на перилни и почистващи препарати за общинските детски градини, училища и спортен комплекс "Арпезос" на територияна на Община Кърджали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000

Описание:

Перилни и почистващи препарати

3) Количество или обем

Посочен в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Доставка на дезинфектанти
1) Кратко описание

Доставка на дезинфектанти, за общинските детски градини, училища и спортен комплекс "Арпезос" на територията на Община Кърджали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24455000

Описание:

Дезинфектанти

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12