РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на принадлежности за офиса, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка принадлежности за офиса за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Благоевград”.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
София, Перник, Кюстендил, Благоевград
Код NUTS:
BG41
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на принадлежности за офиса, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка принадлежности за офиса за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Благоевград”.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
421931.71 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена ; тежест: 40 %
Показател: Качество ; тежест: 60 %
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
Решение №26-1/ 28.11.2008 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 039 - 054076 от 22.02.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 145 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на принадлежности за офиса"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 38518.48 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 146 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП – София град на принадлежности за офиса"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 296986.16 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 147 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП ГДО на принадлежности за офиса"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 24361.84 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 148 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП София област на принадлежности за офиса"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19680.79 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 149 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Перник на принадлежности за офиса"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19464.96 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 150 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Кюстендил на принадлежности за офиса"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6709.41 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 151 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Благоевград на принадлежности за офиса"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„Роел - 98” ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16210.07 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка