Версия за печат

00530-2008-0174


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "ОУИ" София, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810;02 98593766, E-mail: e.minchev@nra.bg; b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на принадлежности за офиса, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка принадлежности за офиса за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Благоевград”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: София, Перник, Кюстендил, Благоевград
Код NUTS: BG41
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на принадлежности за офиса, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка принадлежности за офиса за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Благоевград”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
421931.71 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена ; тежест: 40 %
Показател: Качество ; тежест: 60 %
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение №26-1/ 28.11.2008 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 039 - 054076 от 22.02.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 145 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на принадлежности за офиса"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

22.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 38518.48 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 146 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП – София град на принадлежности за офиса"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

22.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 296986.16 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 147 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП ГДО на принадлежности за офиса"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

22.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 24361.84 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 148 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП София област на принадлежности за офиса"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

22.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19680.79 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 149 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Перник на принадлежности за офиса"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

22.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19464.96 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 150 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Кюстендил на принадлежности за офиса"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

22.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Роел - 98" ООД, БУЛСТАТ121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6709.41 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 151 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Благоевград на принадлежности за офиса"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

22.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„Роел - 98” ООД, БУЛСТАТ 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1126, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16210.07 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка