Версия за печат

00169-2008-0028


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Ловеч: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, За: инж. Николай Кръстев Стоянов, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688278, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 601261

Място/места за контакт: Общинска администрация Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.lovech.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Оператор за експлоатация и поддръжка на обект "Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Ловеч, Летница и Угърчин”"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16
Основно място на изпълнение: община Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Дейност по експлоатация и поддръжка на обект "Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Ловеч, Летница и Угърчин", съгласно нормативната уредба, техническия проект и Комплексно разрешително N 282-НО/2008 г. -изграждане на Инсталация за предварително третиране на отпадъка; -третиране на около 25 000 т. отпадък гидишно; -др.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90530000

Описание:

Експлоатация на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

-изграждане на Инсталация за предварително третиране на отпадъка с капацитет мин. 25 000 т. годишно; механично биологично третиране; стационарен тип. -третиране на отпадъци около 25 000 тона годишно

ІІ.2.2) Опции

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

216


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: -размер: 30 000 лева; -вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция. Гаранция за изпълнение: -размер 60 000 лева; -вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва ежемесечно от 1 до 14 число. Стойността на плащането е равна на приетото измерено на депото за предходния месец количество отпадъци умножено по единичната цена.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изискване за създаване на юридическо лице, когато Участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Финансовия ресурс, който Възложителя може да осигури за изпълнението на поръчката е 16,00 лева на тон приет отпадък.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на Участника – юридическо лице, със срок на валидност 6 месеца от датата на издаването му (за юридическо лице, което е регистрирано в България); -документ за съдебна регистрация – копие заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България); -документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език и легализиран (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); -документа за самоличност (копие) за Участник - физическо лице. -декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ (копие), и регистрация по ЗДДС (копие); -Банкова атестация - удостоверение от обслужващата банка, че Участникът е коректен клиент; -Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 /три/ години /2005, 2006, 2007 г./, – копия подписани и подпечатани на всяка страница. Всички заверени от експерт счетоводител; -Информация за общия оборот и за оборота от услугата третиране на неопасни отпадъци, за последните 3 /три/ години /2005, 2006, 2007 г./;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Общ годишен оборот на Участника от услугата третиране на неопасни отпадъци за последните 3 /три/ години /2005, 2006, 2007 г./ б) Общ нетен приход на Участника за последните 3 /три/ години /2005, 2006, 2007 г./ в) Стойност на ДМА /дълготрайните материални активи/ на Участникът за всяка от последните 3 /три/ години /2005, 2006, 2007 г./ г) Участникът трябва да разполага с ликвидни активи и/или кредитни линии, които да позволяват разсрочено плащане до 3 месеца.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -декларация със списък на договори за експлоатация и поддръжка поне 5 години на поне 1 депо, съгласно европейските стандарти по отношение опазването на околната среда. Задължително се прилагат референции от съответния възложител; – попълва се Формуляр №6а; -декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване, с което разполага Участникът за изпълнение на поръчката. За доказване на собствено техническо оборудване се прилага извадка от инвентарната книга – попълва се Формуляр №6б; -декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване с което Участникът разполага за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване. За доказване на собствено техническо оборудване се прилага извадка от инвентарната книга – попълва се Формуляр №6в; -декларация със списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството при изпълнение на поръчката. Екипът за реализация трябва да включва: -Оперативен мениджър с минимум 5 години опит в областта на отпадното стопанство;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Участникът при подписване на договора трябва да има валидно разрешение за извършване на дейности с отпадъци по чл. 37 от Закона за управление на отпадъците; б) Участникът трябва да докаже, че има необходимите технически възможности за изпълнението на поръчката. В този смисъл, трябва да покаже техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на поръчката. в) Участникът трябва да докаже, че има необходимата квалификация за изпълнението на поръчката. В този смисъл, трябва да покаже, че: -притежава опит в експлоатацията и поддръжката на депа; -притежава квалифициран персонал, който да носи отговорността за изпълнение на поръчката - техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството при изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

-500 лв. без ДДС; -плащане - в брой в касата на общинската администрация в информационен център; -получаване - при заплащането в касата на общинската администрация в информационен център;

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/03/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/03/2009 00:00 Час: 09:00
Място

Общинска администрация Ловеч, залата на Общински съвет Ловеч

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници или упълномощени за това техни представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административно, правно и информационно обслужване", Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688385

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ