Версия за печат

00377-2008-0011


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Велико Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-vt.com.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Складовата база на "В и К Йовковци" ООД, Централен склад - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали за нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението и документацията за участие в процедурата. Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, в съответствие с предложената оферта франко складовата база на Възложителя. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на канцеларските материали по видове за едногодишен период за обезпечаване текущата дейност на "В и К Йовковци" ООД. Изпълнението на поръчката е за срок от 1 (една) календарна година, считано от датата на сключване на договора.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03460000 (AB18, FG06, FG08, UB05) , 30199000, 30192000

Описание:

Хартиена маса (маса за производство на хартия) (Хартия , За печат , За употреба в офиси , Офисни материали )
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1 - Предложена цена от Участника; тежест: Т1 = 5,0
Показател: К2 - Предложен срок на разсрочено плащане; тежест: Т2 = 1,5
Показател: К3 - Срок на доставка; тежест: Т3 = 1,5
Показател: К4 - Качество на изделията; тежест: Т4 = 1,0
Показател: К5 - Търговска репутация, техническа и финансова възможност за изпълнение на поръчката; тежест: Т5 = 1,0
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 33 от 02.10.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: . / Наименование:Договор за "Доставка на канцеларски материали".
V.1) Дата на сключване договора

17.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Верига Домино" ЕООД, гр. Варна; ЕИК 103836699, гр. Варна, ул. "Студентска" № 13, България 9000, Варна, Тел.: 062 606564, E-mail: domino_vt@abv.bg, Факс: 062 606564

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 33888.35 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № ОП-19/26.09.2008 г. на Управителя на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Точната стойност на сключения договор не може да се определи предварително, тъй като поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, в съответствие с предложената оферта за едногодишен период, а количествата на канцеларските материали, които са посочени в Техническата спецификация са прогнозни. Точна информация за стойността на сключения договор на АОП ще бъде изпратена в 7-дневен срок от датата на приключване изпълнението на договора, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 10 във връзка с чл. 5, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 120, ал. 2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор