Версия за печат

00267-2008-0097


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив - Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, За: инж. Маргарита Иванова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658227, Факс: 032 626204

Място/места за контакт: инж. Маргарита Иванова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, За: Даниела Карова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658219, Факс: 032 626204

Място/места за контакт: Даниела Карова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Пловдив - Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, За: Аделина Шотлекова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658206, Факс: 032 626204

Място/места за контакт: Каса

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив - Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов", 39, За: Надежда Йотова и Мария Кренчева, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658221, Факс: 032 626204

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Аварийни ремонти, включващи ремонтно – възстановителни работи на улици на територията на Район "Централен" – Община Пловдив през зимния период на 2008 / 2009 г.”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Улици на територията на Район "Централен" – Община Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“Аварийни ремонти, включващи ремонтно – възстановителни работи на улици на територията на Район "Централен" – Община Пловдив през зимния период на 2008 / 2009 г.”.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е до 75 000 лв. без ДДС.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 75000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.03.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 250 лв. Гаранция за изпълнение - 2% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: по банковата сметка: Район "Централен", "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ", IBAN: BG 28 BPBI 79243385370401, BIC: BPBIBGSF или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на извършените СРР ще става по банков път, след подписване на приемо-предавателен протокол и другите изискуеми документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние, издадено най-рано един месец преди датата на отваряне на офертите /оригинал или заверено копие от участника/ или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, офертата се подава на български език, документите за регистрация - в легализиран превод, а останалите документи - и в превод. 2. Документ за регистрация по ЗДДС /ако има такава/ 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; 4. Декларация за липса на обстоятелствапо чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние: отчет за приходи и разходи за 2008 г. /в случай, че такъв не е изготвен да предствят за 2007 г./ - заверено от кандидата копие. 6. Доказателства за техническа възможност на участниците, съгласно чл.51 от ЗОП - - Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; препоръките посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; - Списък на техническите лица, вкл. на тези отговарящи за контрола и качеството; - Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството; - Документи, удостоверяващи образованието и професоналната квалификация на лицата, които отговарят за извършването на строителството - Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие / ако участникът предвижда подизпълнители/. Документите по т.1, т.3, т.4, се представят от всеки подизпълнител. 8. Срок на изпълнение на поръчката 9. Предлагана цена в отделен запечатан непрозрачен плик / Ценова оферта – Приложение 1/ 10. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда 11. Срок на валидност на офертата 12. Документ за внесена гаранция за участие /оригинал или заверено копие от участника/. 13. Документ за закупена конкурсна документация. 14. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние, издадено най-рано един месец преди датата на отваряне на офертите /оригинал или заверено копие от участника/ или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, офертата се подава на български език, документите за регистрация - в легализиран превод, а останалите документи - и в превод. 2. Документ за регистрация по ЗДДС /ако има такава/ 3. Доказателства за икономическо и финансово състояние: отчет за приходи и разходи за 2008 г. /в случай, че такъв не е изготвен да предствят за 2007 г./ - заверено от кандидата копие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за техническа възможност на участниците, съгласно чл.51 от ЗОП - - Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; препоръките посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; - Списък на техническите лица, вкл. на тези отговарящи за контрола и качеството; - Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството; - Документи, удостоверяващи образованието и професоналната квалификация на лицата, които отговарят за извършването на строителството - Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът; 2. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие / ако участникът предвижда подизпълнители/. Документите, посочени в т.1, т.3, т.4 на ІІІ.2.1. се представят от всеки подизпълнител.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена ; тежест: 0.5
Показател: срок на изпълнение; тежест: 0.15
Показател: гаранционен срок; тежест: 0.35
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/01/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуването на документацията за участие е в размер на 50.00 лв. без ДДС и може да се извърши всеки работен ден от 8,30ч до 17,00ч на адрес: гр. Пловдив, Район "Централен", ул. "Хр. Г. Данов" №39, І - ви етаж - в касата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.01.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Район "Централен" при Община Пловдив - гр. Пловдив, ул. "Хр. Г. Данов" №39, ет.2, ст.9

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни изрично упълномощени представители могат да присъстват при отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №РД-08-1320/22.12.2008 г. на Кмета на Район "Централен".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на сответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция АПИО и ЕИ при Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658219, Факс: 032 626204

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ