Версия за печат

00515-2008-0058


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториална Дирекция - Варна към Изпълнителна агенция "Социални дейности на Министерството на отбраната", КК "Св.Константин", п.к. 40, За: Димитър Илиев, Република България 9006, Варна, Тел.: 052 361344, E-mail: tdvarna@abv.bg, Факс: 052 361266

Място/места за контакт: димитър Илиев

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Друг: социални дейности

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на Р-СМР за модернизацията на кухненския блок към хотел "Адмирал", в т.ч. доставака на технологично оборудване

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: КК "Св.Константин"
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на ремонт-строително монтажни работи за модернизацията на кухненския блок към хотел "Адмирал", в т.ч. доставка на технологично оборудване, съгласно изискванията на "НАССР" и "Добрите производствено-хигиенни практики"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 39312000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Оборудване за приготвяне на хранителни продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията за участие в процедурата

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 2 000 лева; Гаранция за изпълнение в размер на 2 % /две на сто/ от общата стойност на договора; Гаранциите се представят в една от следните форми: -Банкова гаранция; -Парична сума, внесена в "УниКредит Булбанк", клон "Батенберг" - София, IBAN : BG84 UNCR 9660 3320 1717 19 , BIC код : UNCRBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от държавния бюджет, като плащането ще се извършва при финансова възможност, по банкова сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Решение за съдебна регистрация или регистрация в агенцията по вписванията; 2.Удостоверение за регистрация по ЗДДС; 3.Удостоверение за регистрация по регисът БУЛСТАТ ; 4.Удостоверение за актуално състояние от съответния окръжен /градски съд или агенцията по вписванията, където кандидата е регистриран като търговец, издадено най - късно 2 /два/ месеца преди датата на крайния срок за приемане на офертата; 5.Декларация по чл.чл.13, ал.1, т.3 от НВМОП; 6.Декларация по чл.чл.13, ал.1, т.4 от НВМОП; 7.Декларация по чл.чл.13, ал.1, т.8 от НВМОП; 8.Декларация по чл.чл.24, ал.1, т.5 от НВМОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от застраховка за професионална отговорност; 2.Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
Минимални изисквания: 1.Копие от застраховка за професионална отговорност; 2.Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на ръководните му служители, и на лицата, които отговарят за извършването на строителството; 2.Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва при извършване на строителството. 3.Декларация за техническото оборудване (техника и механизация), с което разполага участникът за изпълнение на строителството; 4.Референции за изпълнение на поне един обект от подобно естество (ремонтни работи, модернизация и/или реконструкция), с приоритет в публичния сектор;
Минимални изисквания: 1.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на ръководните му служители, и на лицата, които отговарят за извършването на строителството; 2.Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва при извършване на строителството. 3.Декларация за техническото оборудване (техника и механизация), с което разполага участникът за изпълнение на строителството; 4.Референции за изпълнение на поне един обект от подобно естество (ремонтни работи, модернизация и/или реконструкция), с приоритет в публичния сектор;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/01/2009 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
500 BGN
Условия и начин на плащане

в брой, в касата на ТД - Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място

ТД - Варна, административна сграда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците и техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, република България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ