РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на работно облекло за работещите в "Български пощи" ЕАД
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Териториалните и специализираните поделения на "Български пощи" ЕАД
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка чрез покупка на работно облекло за работещите в "Български пощи" ЕАД
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
18110000
Описание:
Работно облекло
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
№ по ред ЕЛЕМЕНТИ НА РАБОТНОТО ОБЛЕКЛО "Общо количество
/брой/"
1 Престилка с дълъг ръкав - цветна 1427
2 Престилка с къс ръкав - цветна 382
3 Престилка с дълъг ръкав - бяла 18
4 Престилка с къс ръкав - бяла 26
5 Туника с панталон 1040
6 Работен костюм - зимен 206
7 Работен костюм - летен 196
8 Гащиризон с дълъг ръкав 187
9 Полугащиризон с нагръдник 329
10 Тениска 463
11 Престилка предна за работник в кухня 10
12 Шапка готварска 11
13 Боне готварско 13
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 600 лева. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
По банков път, след изпълнение на поръчката.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. заверено копие от документ за регистрация на участника, а когато участникът е физическо лице – заверено копие на документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени;
1.2. оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние за участниците – юридически лица или еднолични търговци, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени;
1.3. документ за гаранция за участие, в зависимост от формата, избрана от участника и в съответствие с изискванията, посочени в раздел ІV от документацията;
1.4. доказателства за икономическото и финансово състояние в съответствие с т.1.2. от раздел ІІ, буква”А” на документацията:
1.4.1. заверено копие от годишния баланс и отчета за доходите за последните три години;
1.4.2. информация за общия оборот и за оборота от продажбата на работно облекло за последните три години.
1.5. доказателства за технически възможности и квалификация в съответствие с т.1.3. от раздел ІІ, буква А на документацията:
1.5.1. списък на сключени и изпълнени договори за доставки с подобен териториален обхват и характер, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение, дадени от поне трима клиента на участника, за които той е извършил подобен вид поръчки;
1.5.2. оригинали на протоколи от изпитване на всички материали, използвани при изработката на всеки артикул работно облекло, издадени от акредитирана лаборатория с валиден сертификат; стойностите на изследванията да са съпоставени с изискванията на БДС и EN 340;
1.5.3. мостри на предлаганите работни облекла.
1.6. декларация, подписана от законния представител на участника, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІ, буква А, т.2.1. до 2.7 (попълнена съгласно образеца – Приложение № 3а);
1.7. декларации, подписани от всички членове на управителния орган на участника, а в случай, че членовете са юридически лица - от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІ, буква А, т.2.1., 2.2, 2.3, 2.5, 2.6 и т. 2.7. (попълнени съгласно образеца –Приложение № 3б);
1.8. доказателства за изпълнение изискванията на техническото задание на възложителя:
1.8.1. описание на използваните материали за всеки вид работно облекло.
1.8.2. указания и препоръки на производителя за ползване, начин на поддръжка и съхранение на работните облекла.
1.9. предлагана цена за изпълнение на поръчката – представена в съответствие с образеца (Приложение №6) – в отделен запечатан, непрозрачен плик;
1.10. декларация от законния представител на участника, попълнена съгласно образеца - Приложение № 3в;
1.11. попълнен образец на справка - Приложение №4.
1.12. копие от регистрация за ИН №;
1.13. копие от документ за закупена документация за участие в процедурата;
1.14. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.
(В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по раздел ІІ, буква Б т. 1.1., 1.2., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., 1.10., 1.11, 1.12. се представят и за всеки от подизпълнителите.)
Забележка : В случай, че участникът е чуждестранно лице документите по т.1.1. и 1.2. се представят в легализиран превод на български език, а останалите документи, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Ако участникът – чуждестранно лице е обединение, документите се представят за всеки от участниците в него.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1.1., 1.2., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7. и 1.11. се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.4.1. заверено копие от годишния баланс и отчета за доходите за последните три години;
1.4.2. информация за общия оборот и за оборота от продажбата на работно облекло за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.5.1. списък на сключени и изпълнени договори за доставки с подобен териториален обхват и характер, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение, дадени от поне трима клиента на участника, за които той е извършил подобен вид поръчки;
1.5.2. оригинали на протоколи от изпитване на всички материали, използвани при изработката на всеки артикул работно облекло, издадени от акредитирана лаборатория с валиден сертификат; стойностите на изследванията да са съпоставени с изискванията на БДС и EN 340;
1.5.3. мостри на предлаганите работни облекла.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/01/2009 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Цената е с ДДС. Документацията се получава срещу представяне на квитанция в стая 411(315), след заплащането й в брой в касата на Централно управление на "Български пощи" ЕАД, гр. София, ул. "Академик Стефан Младенов" № 1, бл. 1, всеки работен ден от 9:00 до 11:30 часа и от 13:00 до 16:30 часа, до 21-ия ден след изпращане на обявлението.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.01.2009 г. Час: 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място
Отварянето на офертите се извършва от 14,00 часа на първия работен ден, след изтичане срока за подаване на офертите, в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, град София, ул. “Академик Стефан Младенов” № 1, бл. 31, стая 205. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
При отваряне на офертите и при проверката на списъците, посочени в т. 3, може да присъства по един представител на участниците, участващи в процедурата - законен или изрично упълномощен, след което представителите се освобождават.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, б,л. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Крайният срок за подаване на жалби е съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление