Версия за печат

00276-2009-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Български пощи" ЕАД, ул. "Академик Стефан Младенов" № 1, бл. 31, За: Беро Беров, Валерия Попова, България 1700, София, Тел.: 02 9493395, E-mail: BeroB@bgpost.bg

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пощенски услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на работно облекло за работещите в "Български пощи" ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Териториалните и специализираните поделения на "Български пощи" ЕАД
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез покупка на работно облекло за работещите в "Български пощи" ЕАД

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18110000

Описание:

Работно облекло

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

№ по ред ЕЛЕМЕНТИ НА РАБОТНОТО ОБЛЕКЛО "Общо количество /брой/" 1 Престилка с дълъг ръкав - цветна 1427 2 Престилка с къс ръкав - цветна 382 3 Престилка с дълъг ръкав - бяла 18 4 Престилка с къс ръкав - бяла 26 5 Туника с панталон 1040 6 Работен костюм - зимен 206 7 Работен костюм - летен 196 8 Гащиризон с дълъг ръкав 187 9 Полугащиризон с нагръдник 329 10 Тениска 463 11 Престилка предна за работник в кухня 10 12 Шапка готварска 11 13 Боне готварско 13

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 600 лева. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По банков път, след изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. заверено копие от документ за регистрация на участника, а когато участникът е физическо лице – заверено копие на документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 1.2. оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние за участниците – юридически лица или еднолични търговци, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 1.3. документ за гаранция за участие, в зависимост от формата, избрана от участника и в съответствие с изискванията, посочени в раздел ІV от документацията; 1.4. доказателства за икономическото и финансово състояние в съответствие с т.1.2. от раздел ІІ, буква”А” на документацията: 1.4.1. заверено копие от годишния баланс и отчета за доходите за последните три години; 1.4.2. информация за общия оборот и за оборота от продажбата на работно облекло за последните три години. 1.5. доказателства за технически възможности и квалификация в съответствие с т.1.3. от раздел ІІ, буква А на документацията: 1.5.1. списък на сключени и изпълнени договори за доставки с подобен териториален обхват и характер, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение, дадени от поне трима клиента на участника, за които той е извършил подобен вид поръчки; 1.5.2. оригинали на протоколи от изпитване на всички материали, използвани при изработката на всеки артикул работно облекло, издадени от акредитирана лаборатория с валиден сертификат; стойностите на изследванията да са съпоставени с изискванията на БДС и EN 340; 1.5.3. мостри на предлаганите работни облекла. 1.6. декларация, подписана от законния представител на участника, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІ, буква А, т.2.1. до 2.7 (попълнена съгласно образеца – Приложение № 3а); 1.7. декларации, подписани от всички членове на управителния орган на участника, а в случай, че членовете са юридически лица - от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІ, буква А, т.2.1., 2.2, 2.3, 2.5, 2.6 и т. 2.7. (попълнени съгласно образеца –Приложение № 3б); 1.8. доказателства за изпълнение изискванията на техническото задание на възложителя: 1.8.1. описание на използваните материали за всеки вид работно облекло. 1.8.2. указания и препоръки на производителя за ползване, начин на поддръжка и съхранение на работните облекла. 1.9. предлагана цена за изпълнение на поръчката – представена в съответствие с образеца (Приложение №6) – в отделен запечатан, непрозрачен плик; 1.10. декларация от законния представител на участника, попълнена съгласно образеца - Приложение № 3в; 1.11. попълнен образец на справка - Приложение №4. 1.12. копие от регистрация за ИН №; 1.13. копие от документ за закупена документация за участие в процедурата; 1.14. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. (В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по раздел ІІ, буква Б т. 1.1., 1.2., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., 1.10., 1.11, 1.12. се представят и за всеки от подизпълнителите.) Забележка : В случай, че участникът е чуждестранно лице документите по т.1.1. и 1.2. се представят в легализиран превод на български език, а останалите документи, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Ако участникът – чуждестранно лице е обединение, документите се представят за всеки от участниците в него. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1.1., 1.2., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7. и 1.11. се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.4.1. заверено копие от годишния баланс и отчета за доходите за последните три години; 1.4.2. информация за общия оборот и за оборота от продажбата на работно облекло за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.5.1. списък на сключени и изпълнени договори за доставки с подобен териториален обхват и характер, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение, дадени от поне трима клиента на участника, за които той е извършил подобен вид поръчки; 1.5.2. оригинали на протоколи от изпитване на всички материали, използвани при изработката на всеки артикул работно облекло, издадени от акредитирана лаборатория с валиден сертификат; стойностите на изследванията да са съпоставени с изискванията на БДС и EN 340; 1.5.3. мостри на предлаганите работни облекла.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с ДДС. Документацията се получава срещу представяне на квитанция в стая 411(315), след заплащането й в брой в касата на Централно управление на "Български пощи" ЕАД, гр. София, ул. "Академик Стефан Младенов" № 1, бл. 1, всеки работен ден от 9:00 до 11:30 часа и от 13:00 до 16:30 часа, до 21-ия ден след изпращане на обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.01.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място

Отварянето на офертите се извършва от 14,00 часа на първия работен ден, след изтичане срока за подаване на офертите, в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, град София, ул. “Академик Стефан Младенов” № 1, бл. 31, стая 205. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите и при проверката на списъците, посочени в т. 3, може да присъства по един представител на участниците, участващи в процедурата - законен или изрично упълномощен, след което представителите се освобождават.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, б,л. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ