Версия за печат

00369-2008-0022


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Луковит: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Луковит, ул. "Възраждане" № 73, За: мл.експерт д-я УРЕ А.Цветанова, РБ 5770, Луковит, Тел.: 0697 52464, E-mail: www.lukovit_ob@yahoo.com, Факс: 0697 52014

Място/места за контакт: Община Луковит

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lukovit.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на строителен надзор на инвестиционен проект "Интегриран проект за подобряване на водния сектор на село Дерманци"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: село Дерманци, Община Луковит
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на поръчката е осъществяване на консултантски услуги – строителен надзор, оценяване на съответствието на всички части на инвестиционните проекти и изготвяне на технически паспорт на обект: Инвестиционния проект „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на село Дерманци”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71500000, 71520000

Описание:

Услуги, свързани със строителството
Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обектът на поръчката е осъществяване на консултантски услуги – строителен надзор, оценяване на съответствието на всички части на инвестиционните проекти и изготвяне на технически паспорт на обект: Инвестиционния проект „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на село Дерманци”

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на хиляда (1000) Лева внесена в брой в деловодството на общината или по сметка на община Луковит IBAN:BG64UBBS80023108716410; BIC: UBBSBGSF; БАНКА: ОББ клон Луковит; Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на три процента (3%) от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора може да се внесе по банков път, по горепосочената сметка или да се представи под формата на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора ще става по следната схема на плащането: авансово плащане, междинни плащания; окончателно плащане. Авансовото плащане е в размер на тридесет процента (30%) от цената на договора за услуга. Авансовото плащане е дължимо след представяне на фактура. Изпълнителят представя на Възложителя фактура за авансово плащане в срок до тридесет (30) дни от началото на изпълнението на договора. Авансовото плащане е платимо до петдесетия (50) ден от датата на одобряването на разхода от Възложителя. Междинните плащания са размер на десет процента (10%) от цената на договора за услуга на тримесечие. Окончателното плащане е в размер на десет процента (10%) от цената на договора за услуга.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу изисквания, ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума, и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

“Административни изисквания съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности” а) По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. б) По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 94 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. в) По отношение на участника да не е наложено наказание на основание на чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.”
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: е) Регистрационни документи на участника: удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на участника – юридическо лице, със срок на валидност – 6 месеца от датата на издаването му (за юридическо лице, което е регистрирано в България); документ за съдебна регистрация – копие заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България); документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език и легализиран (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); документа за самоличност (копие) за участник - физическо лице; ж) Документ за закупена тръжна документация – копие; з) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; и) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. (1), ал.(2) и ал. (5) от ЗОП – от всеки от членовете на консорциума/обединението) а именно: не е лишен от право да упражнява търговска дейност; не е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301 - 307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпления против собствеността по чл.194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; не е обявен в несъстоятелност; не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон , а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна (еквивалентна) процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; не е в производство по ликвидация или се намирам в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; нямат член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, който да е свързано лице по смисъла на §1 от Закона за държавния служител с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; й) Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ (копие) и регистрация по ЗДДС (копие), ако е регистриран;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент;л) Годишен баланс и отчет за приходите и разходите (или други документи с еквивалентна доказателствена стойност, доказващи финансовия резултат и оборота) за последните 3 (три) години, а именно: през 2006, 2007 и 2008 година – копия подписани и подпечатани на всяка страница; м) Доказателства, че кандидата отговаря на финансовите изисквания за годишен оборот не по-малко от 100000 лв общо за последните 3 (три) години от строителен надзор и/или инвеститорски контрол в областта на екологичната инфраструктура по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ОП, ФАР, ИСПА, други) под формата на Декларация в свободен текст за оборота САМО на услуги, отговарящи на изискванията, за последните три (3) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; В декларацията следва да бъдат посочени възложители, стойности на договорите, както и координати на възложителите за проверка; н) Доказателства, че кандидата отговаря на финансовите изисквания за минимум 5 броя обществени поръчки по осъществяване на инвеститорски контрол и/или строителен надзор в областта на екологичната инфраструктура по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ОП, ФАР, ИСПА и други) под формата на Декларация в свободен текст за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, придружена със: Списък, на договорите, изпълнени от кандидата САМО за услуги с отговарящи на горните изисквания в периода от 01.01.2000 г. – до датата на подаване на офертата, включително стойностите на договорите, датите и възложителите на услугите, както и информация за Възложителите и техни координати за проверка;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент;л) Годишен баланс и отчет за приходите и разходите (или други документи с еквивалентна доказателствена стойност, доказващи финансовия резултат и оборота) за последните 3 (три) години, а именно: през 2006, 2007 и 2008 година – копия подписани и подпечатани на всяка страница; м) Доказателства, че кандидата отговаря на финансовите изисквания за годишен оборот не по-малко от 100000 лв общо за последните 3 (три) години от строителен надзор и/или инвеститорски контрол в областта на екологичната инфраструктура по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ОП, ФАР, ИСПА, други) под формата на Декларация в свободен текст за оборота САМО на услуги, отговарящи на изискванията, за последните три (3) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; В декларацията следва да бъдат посочени възложители, стойности на договорите, както и координати на възложителите за проверка; н) Доказателства, че кандидата отговаря на финансовите изисквания за минимум 5 броя обществени поръчки по осъществяване на инвеститорски контрол и/или строителен надзор в областта на екологичната инфраструктура по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ОП, ФАР, ИСПА и други) под формата на Декларация в свободен текст за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, придружена със: Списък, на договорите, изпълнени от кандидата САМО за услуги с отговарящи на горните изисквания в периода от 01.01.2000 г. – до датата на подаване на офертата, включително стойностите на договорите, датите и възложителите на услугите, както и информация за Възложителите и техни координати за проверка;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а) Кандидатът трябва да покаже, че има поне един 10 (десет) правоспособни физически лица за упражняване на строителен надзор; б) Кандидатът трябва да докаже, че притежава вписан в регистъра на МРРБ лиценз издаден от МРРБ да извършва строителен надзор на основание чл. 166 ал.(2) от ЗУТ; ·информация за средния годишен брой на наетите на трудов договор експерти на участника, имащи квалификация и правоспособност да оценяват съответствието на инвестиционните проекти и да извършват строителен надзор - за всяка от последните три (3) години; ) Референции / препоръки за изпълнението на поръчки, с подобен предмет като настоящата поръчка през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация; Споразумение за създаване на обединение за участие и изпълнение на обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице);Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Кандидатът трябва да покаже, че има поне един 10 (десет) правоспособни физически лица за упражняване на строителен надзор; б) Кандидатът трябва да докаже, че притежава вписан в регистъра на МРРБ лиценз издаден от МРРБ да извършва строителен надзор на основание чл. 166 ал.(2) от ЗУТ; ·информация за средния годишен брой на наетите на трудов договор експерти на участника, имащи квалификация и правоспособност да оценяват съответствието на инвестиционните проекти и да извършват строителен надзор - за всяка от последните три (3) години; ) Референции / препоръки за изпълнението на поръчки, с подобен предмет като настоящата поръчка през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация; Споразумение за създаване на обединение за участие и изпълнение на обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице);Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Наредба за условията и реда за издаване на лиценз на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор / ДВ бр.99/ 2003/

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № 525/22.12.2008

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/02/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 150 лв. (сто и петдесет лева), следва да бъде внесена в касата на общината ул. Възраждане № 73, ет.1 ст.11 или по банков път на следната сметка на Община Луковит: IBAN:BG69UBBS80028427204010 код на плащане 448007 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ клон Луковит

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/02/2009 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23/02/2009 00:00 Час: 13:00
Място

Община Луковит ул. Възраждане № 73, ет. 4 Конферентна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при отварянето на офертите. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Дейностите по реализирането на инфраструктурен проект „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на град Луковит” ще се финансират със средства по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013” съвместно от Правителството на Р България и Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) / Кохезионен фонд (КФ). Договорът по настоящата обществена поръчка ще се финансират със средства предоставени съвместно от Европейския съюз и Република България.
VI.3) Допълнителна информация

При необходимост от повторение на услугата от същия изпълнител конкретния размер на договора ще бъде определен по реда на възлагане на обществена поръчка по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП с процедура на договаряне без обявление или по реда на чл. 53, ал. 1, т. 11 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки (НВМОП) с процедура на договаряне с покана

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: www.cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл. чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: www.cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ