00233-2008-0199
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
НК "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Златка Крумова, Р България 1233, София, Тел.: 02 9322913, E-mail: z_krumova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Място/места за контакт: бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:
НК "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: инж. Димитър Захариев, инж. Веселин Чекухчев, инж. Тодор Размов, инж. Димитър Панов, Р България 1233, София, Тел.: 02 9323155; 02 9322053; 02 9322758, E-mail: d.zahariev@rail-infra.bg; vesko@rail-infra.bg;t_razmov@rail-infra.bg; d.panov@rail-infra.bg, Факс: 02 9323155; 02 9323556; 02 9322266
Място/места за контакт: бул. "Княгиня Мария Луиза" №110Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
НК "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Детелина Ангелова, Р България 1233, София, Тел.: 02 9326113
Място/места за контакт: бул. "Княгиня Мария Луиза" №110Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Публичноправна организация
Друг: Поддържане на жп инфраструктура
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
“Общо проектиране на информационна Система за управление на влаковата работа (СУВР) и проектиране, разработване и внедряване на подсистеми “База данни и управление на връзките” (БДУВ) и “Оперативно управление на влаковата работа и капацитета на мрежата”(ОУВР) в НК “Железопътна инфраструктура”.
Възлагане на обществена поръчка
“Общо проектиране на информационна Система за управление на влаковата работа (СУВР) и проектиране, разработване и внедряване на подсистеми “База данни и управление на връзките” (БДУВ) и “Оперативно управление на влаковата работа и капацитета на мрежата”(ОУВР) в НК “Железопътна инфраструктура”.
72224000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
“Общо проектиране на информационна Система за управление на влаковата работа (СУВР) и проектиране, разработване и внедряване на подсистеми “База данни и управление на връзките” (БДУВ) и “Оперативно управление на влаковата работа и капацитета на мрежата”(ОУВР) в НК “Железопътна инфраструктура”. Поръчката включва следните дейности: 1. Доставка на допълнителни модули към наличен софтуер за моделиране на бизнес процеси и ИТ архитектура 2. Документиране и анализ на бизнес процесите в НК „ЖИ” 3. Общо проектиране на „Система за управление на влаковата работа” (СУВР) на базата на бизнес процесите 4. Проектиране, разработване и внедряване на подсистемите „База данни и управление на връзките” (БДУВ) и „Оперативно управление на влаковата работа и капацитета на мрежата” (ОУВР) 5. Доставка и инсталация на необходимия за работата на СУВР хардуер и стандартен софтуер за сървъри (операционни системи, системи за управление на бази данни, комуникационен софтуер), и необходимия хардуер и стандартен софтуер за работни станции и графични работни станции (операционни системи) за БДУВ и ОУВР 6. Въвеждане на разработените подсистеми „База данни и управление на връзките” и „Оперативно управление на влаковата работа и капацитета на мрежата” в редовна експлоатация 7. Интеграция на подсистемите „База данни и управление на връзките” и „Оперативно управление на влаковата работа и капацитета на мрежата” с подсистемите “Оперативна и статистическа отчетност и финансови разчети“ (ОСОФР) и “Планиране на влаковата работа” (ПВР) 8. Осигуряване на взаимодействие с Телематичните приложения за товарни превози на Европейския Съюз – Технически спецификации за оперативна съвместимост на телематични приложения за товарни превози (Telematic Applications for Freight - Technical Specification for Interoperability).
НЕ
48
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 15 000,00 лв. (петнадесет хиляди) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или платежно нареждане за внесена парична сума по сметка на НК “ЖИ” - IBAN: BG11 FINV 9150 10BG N0E2 8L, BIC:FINV BGSF, ПИБ – клон „Централен”, гр. София, ул. „Стефан Караджа” №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора в размер на 5 % от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от датата на сключване на договора до 6 (шест) месеца след изтичане срока на изпълнение на договора или платежно нареждане за внесена парична сума по сметка на НК “ЖИ”, IBAN: BG11 FINV 9150 10BG N0E2 8L, BIC: FINV BGSF, банка ПИБ–клон „Централен”, гр.София, ул. „Стефан Караджа” №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Цена и условия на плащане: 1. Цена: цената се представя в лева без ДДС и обща стойност. 2. Условия на плащане: 2.1. Възложителят ще извършва плащания за извършената работа по обособени фази съобразно План-графика на проекта. 2.2. Възложителят допуска авансово плащане до 15% за всяка една обособена фаза от проекта срещу представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя, както следва: •За фаза 1 - Общо проектиране на СУВР, доставка на допълнителни модули към наличен софтуер за моделиране на бизнес процеси и ИТ архитектура и документиране и анализ на бизнес процесите в НК „ЖИ”, в срок до 15 работни дни от подписването на договора срещу представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя; •За фаза 2 - Основна функционалност на подсистема „Бази данни и управление на връзките”, фаза 3 - Основна функционалност на „Оперативно управление на влаковата работа и капацитета на мрежата” и фаза 6 - Обучение на персонала на НК “ЖИ”, в срок до 15 работни дни от подписване на протокол за приемане на фаза 1, срещу представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя; •За фаза 4 - Интегриране на останалите две подсистеми и фаза 5 - Функционалност, свързана с TAF TSI, в срок до 15 работни дни от началната дата на започване на работа по съответната фаза, срещу представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя; 2.3. Междинно плащане за всяка една обособена фаза в размер на 65% от стойността й, като се приспада авансовото плащане по т. 2.2., въз основа на утвърден протокол за приемането и внедряването й в редовна експлотация, до 15 работни дни, след представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя. 2.4. Окончателно плащане в размер на 35% до 6 (шест) месеца след внедряване в редовна експлоатация и доказани положителни резултати от функционирането на цялата системата въз основа на утвърден протокол на комисия назначена от Генералния директор на НК “ЖИ” и представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя.
НЕ
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
НК ”ЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 317, отдел “Процедури за доставки” всеки работен ден от 8,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до изтичане на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 2000,00 лева без ДДС, внесена в касата на компанията.
Български
90
НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, заседателна зала, на първия работен ден след изтичане на крайния срок за получаване на офертите, в 10,00 ч.
ДА
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Решение № 203/23.12.2008 г. на Генералния директор на НК "ЖИ" за откриване на процедурата
Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", Бул."Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 - 121 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", Бул."Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
23.12.2008 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ