Версия за печат

00267-2008-0095


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" №1, За: Христо Андонов - мл.юрисконсулт в сектор ППКККИД ; Дарина Шаркова - ст.счетвоводител в сектор ППКККИД, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, E-mail: ppkkkid@abv.bg, Факс: 032 656752

Място/места за контакт: Сектор "Подготовка, провеждане и контрол на качеството и количеството на изпълняваните доставки"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Десислава Зидарова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656725

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на кисело, прясно и флуорирано мляко за пловдивските общински заведения /детски градини, детски ясли, млечни кухни и социални заведения/

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: франко складовете на пловдивските общински заведения (приложения №2 и №3 от Документацията за участие)
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на кисело, прясно и флуорирано мляко за пловдивските общински заведения /детски градини, детски ясли, млечни кухни и социални заведения/.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15511000, 15511100, 15551300

Описание:

Мляко
Пастьоризирано мляко
Кисело мляко

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количествата са посочени в Приложение 1 от Документацията за участие.Те са приблизителни и възлжителят си запазва правото да ги намалява или увеличава, в зависимост от потребностите на общинските заведения.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: за І обособена позиция " Доставка на кисело, прясно и флуорирано мляко за нуждите на пловдивските социални заведения и общинските заведения в район "Централен" - 500.00 /петстотин/ лева; за ІІ обособена позиция " Доставка на кисело, прясно и флуорирано мляко за нуждите на общинските заведения в районите "Източен", "Западен", "Северен", "Южен" и "Тракия" - 1000.00 /хиляда/ лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от неговата стойност без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, внесена в банковата сметка на Община Пловдив в Юробанк и Еф Джи България АД - клон Пловдив, BIC: BPBIBGSF, IBAN : BG12 BPBI 7924 3385 3703 01.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив. Плащанията се извършват по банков в срок до три месеца, считано от датата на издаване на фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят остранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47 и чл.56 от ЗОП ; не отговаря на изискванията на Възложителя и/или не е представил някой от изискуемите документи, посочени в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Учстниците да представят информация и документи, съгласно чл.50 от ЗОП и документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Копия на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за послендите две приключени финансови години. 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоката, обект на поръчката за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците да представят доакзателства съгласно изискванията на чл. 51 от ЗОП и документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки , изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години, както и тяхната квалификация. 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага учстникът за изпълнението на обществената поръчка.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2008/S 242 - 322093 от 12.12.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от Сектор "Подготовка, провеждане и контрол на качеството и количеството на изпълняваните доставки" /ППКККИД/, Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, пристройка, стая №78, от 08:30 до 16:30 часа всеки работен ден до 16.02.2009 г. вкл., съгласно чл. 28, ал.4 от ЗОП, срещу представен касов ордер за закупена документация на стойност 100.00 /сто/ невъзвращаеми лева с вкл. ДДС, внесени в касата на Община Пловдив , пл. "Стефан Стамболов" №1, стая №6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/02/2009 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Зала №36, Община Пловдив , пл."Стефан Стамболов" №1, гр. Пловдив

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, които следва да представят нотариално заверено пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на прясно, кисело и флуорирано мляко за нуждите на пловдивските социални зведения и общинските заведения в район "Централен" .
1) Кратко описание

Доставка на прясно, кисело и флуорирано мляко за нуждите на пловдивските социални зведения и общинските заведения в район "Централен".

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15511000, 15511100, 15551300

Описание:

Мляко
Пастьоризирано мляко
Кисело мляко

3) Количество или обем

Количествата са посочени в Приложение 1 от Документацията за участие.Те са приблизителни и възлжителят си запазва правото да ги намалява или увеличава, в зависимост от потребностите на общинските заведения.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на кисело, прясно и флуорирано мляко за нуждите на общинските заведения в районите "Източен", "Западен", "Северен", "Южен" и "Тракия".
1) Кратко описание

Доставка на кисело, прясно и флуорирано мляко за нуждите на общинските заведения в районите "Източен", "Западен", "Северен", "Южен" и "Тракия.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15511000, 15511100, 15551300

Описание:

Мляко
Пастьоризирано мляко
Кисело мляко

3) Количество или обем

Количествата са посочени в Приложение 1 от Документацията за участие.Те са приблизителни и възлжителят си запазва правото да ги намалява или увеличава, в зависимост от потребностите на общинските заведения.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24