Версия за печат

00377-2008-0020


Обявление за поръчка - специални сектори (ЕС)

BG-Велико Търново: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Отдел "Договори и тръжна документация" - Диана Иванова Джонгова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-vt.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Осигуряване на въоръжена охрана и пропускателен режим на обектите и намиращото се на тяхната територия имущество на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23

Основно място на изпълнение: Обектите и намиращото се на тяхната територия имущество на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, разположени на територията на общините - Велико Търново, Горна Оряховица, Лясковец, Полски Тръмбеш, Павликени, Стражица и Елена.
Код NUTS: BG32
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на въоръжена охрана и пропускателен режим на обектите и намиращото се на тяхната територия имущество на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, с цел намаляване до минимум на щетите, които може да претърпи дружеството при злоумишлени действия от трети лица и същевременно да се гарантира нормалната работа на съответните обекти, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението и документацията за участие в процедурата. Място на изпълнение на поръчката: обектите и намиращото се на тяхната територия имущество на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, разположени на територията на общините - Велико Търново, Горна Оряховица, Лясковец, Полски Тръмбеш, Павликени, Стражица и Елена. В техническата спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата се съдържа, подробно техническо описание и изискванията към изпълнението на услугите от предмета на обществената поръчка. Изпълнението на поръчката е за срок от 5 (пет) календарни години, считано от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Участниците могат да подават оферти само за изпълнение на целия обем от предмета на обществената поръчка. Всеки Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Не се приемат варианти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обектите са разположени на територията на следните общини - Велико Търново, Горна Оряховица, Лясковец, Полски Тръмбеш, Павликени, Стражица и Елена; общият брой на обектите е 13; необходимият брой на охранителите е 54. Възложителят си запазва правото при необходимост на промяна в обектите. Подробно техническо описание и изискванията към изпълнението на услугите от предмета на обществената поръчка се съдържат в Техническата спецификация за изпълнение на обществена поръчка, приложена в документацията за участие в процедурата. Общата стойност на договора се формира на база ценовата оферта на Изпълнителя за всички възложени услуги, съобразно броя на охранителите, през времето на действие на сключения договор.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 10 000 (десет хиляди) лева, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя IBAN: BG17UNCR75271040015022, BIC: UNCRBGSF при "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" АД, клон Велико Търново, или в касата на "В и К Йовковци" ООД, или банкова гаранция. 2. Гаранция за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 1% от прогнозната стойност на договора. 3. Гаранциите се задържат или освобождават, съгласно условията посочени в документацията за участие и в договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предлаганата цена се представя в лева без ДДС, посочена в ценовата оферта като месечна цена в лева за един охранител, съгласно начина на ценообразуването й, обща месечна стойност за всеки обект и обща цена в лева без ДДС, определена на база очакваната стойност на услугите за срока на договора, придружена с подробна обосновка (калкулация) на предлаганите цени. Цените предложени от Изпълнителя са окончателни и валидни през срока на действие на договора и не подлежат на промяна. Допуска се само изменение на месечната сума, при промяна на минималната работна заплата за страната и на броя на охранителите. Финансирането и плащането се извършват от "В и К Йовковци" ООД със собствени средства. Всички плащания се извършват в левове по банков път срещу издадена фактура за извършените услуги и тяхната стойност, оформена съобразно изискванията на закона в съответствие с предложената от Участника оферта; фактурата се издава в края на всеки месец. В офертата си Участниците трябва да предложат срок за разсрочено плащане в календарни дни след издаване на фактура за извършените услуги. Плащането на всички възложени услуги се извършва по цени съгласно ценовата оферта за участие в процедурата на определения за Изпълнител на обществената поръчка участник.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Участниците да представят: 1. Документ за съдебна регистрация на Участника или еквивалентен документ, издаден от търговския регистър към Агенцията по вписванията, когато е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; 2. Документи за регистрация - ЕИК (Регистрация по БУЛСТАТ), данъчна и по ЗДДС; 3. Удостоверение за актуално съдебно състояние на Участника, издадено от съответния компетентен съд най-рано един месец преди датата, обявена за краен срок за представяне на офертите, в съответствие с чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, или удостоверение от търговския регистър към Агенцията по вписванията; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 6. Чуждестранните юридически лица изготвят документите съгласно изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие. Изискванията към Участниците подробно са описани в документацията за участие в процедурата, разработена от Възложителя. Участник, който представи оферта, която не отговаря на ЗОП, ППЗОП и на т. 8.5 от Условията за участие и провеждане на открита процедура по ЗОП в документацията, както и при несъответствие с техническата спецификацията към документацията, се отстранява от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка Участник, който не докаже отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и чл. 47, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участниците да представят: 1. Заверено копие от валидна застрахователна полица за застраховка относно професионална отговорност за изплащане на щети при кражби на имущество; 2. Заверени копия от Счетоводния баланс на предприятието и Отчета за приходите и разходите, за всяка от последните три години (2005, 2006 и 2007 г.); 3. Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за всяка от последните три години (2006, 2007 и 2008 г.) в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си; 4. Декларация за изпълнен минимален общ оборот на услугите, които са обект на поръчката (охранителни услуги), за всяка от последните 3 (три) години. Всеки Участник трябва да отговаря на минималните изисквания за изпълнен общ оборот от охранителни услуги на фирмата, за всяка от последните 3 (три) години, посочен в Техническата спецификация за изпълнение на обществена поръчка, приложена към документацията.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участниците да представят: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги, с предмет подобен на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години (2006, 2007 и 2008 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството; 3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на услугите, които са предмет на поръчката със съответните спецификации или стандарти; 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на Участника и на ръководните му служители, както и на лицата, които отговарят за извършването на услугата; 5. Справка за изпълнителския състав, ангажиран в изпълнение на обекта на поръчката, придружена с документи за професионална квалификация; 6. Декларация, съдържаща справка за техническото оборудване, с което разполага Участникът за изпълнение на обществената поръчка. Всеки Участник трябва да отговаря на минималните изисквания към опита на участника; образованието и квалификацията на персонала; оборудването, което ще се използва при изпълнение на поръчката; за лицата (охранители), които ще осъществяват непосредствена охранителна дейност в обектите - помпени станции, хлоратори, СОЗ на водоизточниците, посочени в Техническата спецификация за изпълнение на обществена поръчка, приложена към документацията. В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват само Участници, които притежават: 1. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност (ДВ, бр. 15 от 2004 г., изм. и доп.), валиден за цялата страна; 2. Разрешение за осъществяване на противопожарно обследване на обекти; 3. Собствен лиценз за радиочестота с национално покритие, валиден за цялата страна; 4. Разполагат с технически възможности и квалификация за осигуряване на своевременно и качествено извършване на услугите, които са обект на обществената поръчка; 5. Имат опит в извършването на подобни поръчки, предмет на процедурата и представят доказателства за търговска репутация - препоръки от предишни възложители или от постоянни партньори, относно изпълнени договори за услуги, отговарящи на предмета на поръчката; 6. Гарантират, че ще носят пълна имуществена отговорност за причинени щети, вследствие на кражби и други престъпни посегателства, както и повреди и липси на охраняваните сгради, техника и имущество; щетите се възстановяват напълно.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закона за частната охранителна дейност.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертите, може да се получи всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. в административната сграда на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, отдел "Договори и тръжна документация" , стая 306, в срок до 16.00 ч. на 04/03/2009 г., срещу представяне на документ за платени 120 лв. (с ДДС) в касата на Възложителя или по банковата му сметка. Документацията може да се получи и чрез куриерска фирма за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/03/2009 00:00 Час: 14:00
Място

Административната сграда на "В и К Йовковци" ООД - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № ОП-35/29.12.2008 г. на Управителя на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Изпълнението на обществената поръчка да бъде в съответствие с изискванията на действащите в Република България стандарти и нормативни документи, както и клаузите на подписания между страните договор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 120, ал. 2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ