Версия за печат

00119-2008-0020


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Казанлък: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, Розова долина 6, За: Татяна Станева, РБ 6100, Казанлък, Тел.: 0888 804627, E-mail: donchevam@abv.bg, Факс: 0431 65164

Място/места за контакт: Татяна Станева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на 5 броя автомати за продажба на талони за кратковременно паркиране одобрени с Решение на ОбС Казанлък №827 / 08.04.2008 г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30144200

Описание:

Автомати за продажба на билети

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

в рамките утвърдени с решение на общински съвет

Прогнозна стойност без ДДС
41667 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

400 лв. без вкл. ДДС- гаранция за участие и 2000 лв. без вкл. ДДС - гаранция за изпълнение на договора

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

по банков път

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: чл.13 от НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: чл.13, ал.1, т.2 НВМОП във връзка с чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: чл.13, ал.1, т.2 във връзка с чл.51 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

в център за информация и услуги на Община Казанлък - гише № 2 - срещу документ за платена такса от касата на Общината, като посочената такса е без вкл.ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.01.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Община Казанлък

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

управители на фирмите - участници в открития конкурс или упълномощени представители на кандидатите



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 1249 / 22.12.2008 г. за откриване на обществена поръчка

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София, РБ 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

жалба се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако не е уведомено съответното заинтересовано лице - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Казанлък, Розова долина 6, РБ 6100, Казанлък, Тел.: 0431 62468

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ