Версия за печат

00305-2008-0013


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Перник: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

“Топлофикация- Перник” ЕАД, кв.”Мошино” , ТЕЦ "Република", За: инж.Татяна Милева, България 2303, Перник, Тел.: 076 648327, E-mail: office@toplo-pernik.com, Факс: 076 670683

Място/места за контакт: "Търговски отдел"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: toplo-pernik.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на химически реагент - сярна киселина-техническа по БДС 1152-81 (монохидрат не по-малко от 92.5%) за нуждите на “Топлофикация – Перник” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "Топлофикация-Перник"ЕАД ТЕЦ "Република"
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на химически реагент - сярна киселина-техническа по БДС 1152-81 (монохидрат не по-малко от 92.5%) за нуждите на “Топлофикация – Перник” ЕАД

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24311411

Описание:

Сярна киселина

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обем на поръчката: 550 /петстотин и петдесет/ тона.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяко предложение /оферта/ трябва да бъде съпроводено с оригинална банкова или парична гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на 400 /четиристотин /лева, внесена по сметка BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG89 SOMB 9130 1037 4155 01, при ТБ „Общинска банка”АД, клон Перник.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва след изпълнение на заявената доставка срещу издадена данъчна фактура, придружена с приемателно-предавателен протокол и сертификат за качество от производител ; за дата на изпълнение на доставката се счита датата на подписване на предавателно-приемателния протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всеки Участник представя само едно предложение /оферта/. Не се допуска Участникът да представя различни варианти на предложението /офертата/ си.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; Копие от съдебното решение за регистрация на Кандидата; Удостоверение за актуално състояние (издадено от съда по регистрация на кандидата); Удостоверението за данъчна регистрация и копие от документ за идентификационен номер по ДДС; Оригинал на гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишните финансови отчет, или някоя от съставните му части за последните 3 /три/ години; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Справка описание на техническо оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации, или стандарти; Сертификационно предложение с приложени сертификати; Документи, удостоверяващи правото на кандидата да извършва съответната доставка;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ДSK 14/19.12.2008г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Адрес на мястото за закупуване на документацията: гр. Перник; кв.”Мошино” 2303; “Топлофикация-Перник” ЕАД; отдел “Търговски” тел. за контакти - 076/ 648 (327); факс 076/ 67 06 83; Цената на документацията е без ДДС. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

“Топлофикация-Перник” ЕАД, ТЕЦ "Република" - кабинета на председателя на комисията

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участници в открития конкурс



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10 /десет/дневен срок от уведомяване на участник в процедурата за взето решение от Възложителя за определяне на изпълнител на обществената поръчка- чл. 120, част IV, "Обжалване и контрол" , гл.11, "Обжалване " от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ