Версия за печат

00385-2008-0043


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пазарджик: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул."България" №2, За: инж.Емилия Делирадева, Р България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402300, E-mail: secretary@pazardjik.bg, Факс: 034 441197

Място/места за контакт: Община Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pazardjik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Енергийноефективно саниране на училищни сгради - сградата на ЕГ"Бертолт Брехт",подмяна на дървена дограма с РVС такава,гр.Пазарджик"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Подмяна на съществуващата дървена дограма с РVС такава.Демонтаж и монтаж на съществуващи метални решетки.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45214220

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на средни училища

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложена количествена сметка в конкурсната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
304030 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - банкова гаранция или парична сума в размер на 2000,00/Две хиляди/лева,внесени по сметка на Община Пазарджик, IBAN сметка BG19SOMB91303314474301, BIC код на "Общинска банка"АД SOMBBGSF. 2.Гаранция за изпълнение - банкова гаранция или парична сума в размер на 4% от стойността на договора,внесени по сметка на Община Пазарджик, IBAN сметка BG19SOMB91303314474301, BIC код на "Общинска банка"АД SOMBBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Извършените строително-монтажни работи ще се заплатят след представяне на двустранно подписан протокол за действително извършените работи и оригинална фактура с всички необходими реквизити.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние или Удостоверение за вписване в Търговския регистър или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националната му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; Декларации за липса на обстоятелствана по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Копие от годишен отчет за приходи и разходи и баланс за 2007 г.
Минимални изисквания: - стойността на нетните приходи от продажби за 2007 г. да е минимум 200000лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за строителство,изпълнени през последните 5/пет/години,придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти 2.Декларация за техническото оборудване,с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка 3.Списък на квалифицирания персонал,който ще бъде ангажиран при изпълнение на поръчката,придружен от документи,удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има опит в строителството; 2. Да разполага със следното собствено или наето техническо оборудване - специализирана техника за изпълнение на поръчката - уреди за монтаж на РVС дограма 3. да има собствени или наети служители и работници със съответното образование и квалификация - ръководител на обекта с висше инженерно образавание или средно-специално техническо образование - работници за монтаж на дограма - общи работници
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/02/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
360 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се закупи срещу фактура и фискален бон в "Центъра за информация и услуги на гражданите" към Община Пазарджик, бул."България" №2, гише "ксерокс".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.02.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/02/2009 00:00 Час: 14:00
Място

Община Пазарджик,бул."България" №2, ет.5,стая 511

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10/десет/-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие,а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата,на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ