Версия за печат

00696-2008-0096


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев, № 55, За: Росица Апостолова, България 1050, София, Тел.: 02 98511/870/, E-mail: RApostolova@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mzh.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев, № 55, За: Росица Апостолова, България 1050, София, Тел.: 02 98511/870/, E-mail: RApostolova@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.mzh.government.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев, № 55, За: Росица Апостолова, България 1050, София, Тел.: 02 98511/870/, E-mail: RApostolova@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.mzh.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: хранителни продукти, селско и рибно стопанство

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„РЕМОНТ НА ЯЗОВИР ГЪСКОВО И ПОМПЕНА СТАНЦИЯ”, ОБЩ. КЪРДЖАЛИ, ОБЛ. КЪРДЖАЛИ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: обл.Кърджали, обл. Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Извършване на строително - монтажни работи, съгласно Приложение № 11 от документацията за участие в процедурата, за обект: „РЕМОНТ НА ЯЗОВИР ГЪСКОВО И ПОМПЕНА СТАНЦИЯ”, ОБЩ. КЪРДЖАЛИ, ОБЛ. КЪРДЖАЛИ

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно Приложение №11 от документацията за участие в процедурата.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

28.11.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 23 000/ двадесет и три хиляди / лв. ; Гаранция за изпълнение - 5 % от ценовото предложение при подписване на договора. Гаранциите се представят във форма съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП, сметка на МЗП:(IBAN)-BG08 BNBG 9661 3300 1500 02, BIC - BNBGBGSD, БНБ-ЦУ

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на Министерство на земеделието и храните. Плащане в български лева, по банков път.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Основания за отстраняване на участник от процедурата - съгласно чл. 69,ал. 1 от ЗОП, включително наличието на всяко едно от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено копие от съдебното решение за първоначална регистрация на участника. Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд или актуално удостоверение за вписването в търговския регистър по реда на Закона за търговския регистър /оригинал или нотариално заверено/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство /оригинал или нотариално заверено/. Удостоверението за актуално състояние трябва да е с дата на издаване, предшестваща подаването му с офертата не повече от 6 месеца или да е в срок на валидност, когато е изрично записан в него.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: a/ Годишен баланс за 2006 и 2007 год. б/ Отчет за приходите и разходите на участника за 2006 и 2007 год. в/информация за общия оборот и за оборота от извършено строителство, сходно с предмета на настоящата поръчка за всяка от последните три години /според датата на учредяване на участника/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Размер на нетните приходи от строителна дейност на участника трябва да е не по-малко от 2 000 000 /два/ милиона/ лв. общо за последните 2 отчетни години /според датата на учредяване на участника/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - справка - декларация, за договорите за строителство, изпълнени през последните 5 /пет/ години /Приложение 12/. Препоръки за добро изпълнение за важни строителни обекти; - данни за собствени или наети технически лица, които участикът ще използва за извършване на строителството, включително на тези отговарящи за контрола на качеството; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители или на лицата, които отговарят за извършване на строителството; - кратко описание на дейността на участника и неговите ресурси и организацационни възможности /свободен текст/. - справка за техническото оборудване, машини и съоръжения, с които участикът разполата за изпълнението на поръчката; - участикът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Препоръки за добро изпълнение на договори с предмет, аналогичен на предмета на обществената поръчка; Среден брой на персонала, не по малко от 30 души; Участника да разполага с необходимия квалифициран персонал за изпълнение на строителството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 50%
Показател: технически персонал; тежест: 10%
Показател: техническо оборудване; тежест: 20%
Показател: срок за изпълнение; тежест: 10%
Показател: представена концепция; тежест: 10%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/02/2009 00:00 Час: 11:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Получаване - гр. София, МЗП, бул. Христо Ботев №55, стая 458. Заплаща се по сметка на МЗП; (IBAN)-BG97 BNBG 9661 3000 1500 01 , BIC - BNBGBGSD, БНБ-ЦУ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/02/2009 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/02/2009 00:00 Час: 12:30
Място

Министерство на земеделието и храните, гр. София, бул. Христо Ботев №55, зала 400

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители на кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заповед за откриване № РД

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 98840/70/

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша, № 18, България 1000, София, Тел.: 02 98840/70/

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ