Версия за печат

00774-2008-0037


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Стара Загора: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул.Цар Симеон Велики №107, За: Пламен Вълков, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614815, E-mail: zop@city.starazagora.net, Факс: 042 601103

Място/места за контакт: Отдел "Правни дейности"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Разширение на гробищни паркове - община Стара Загора”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гробищни паркове– община Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Разширение на гробищни паркове - община Стара Загора” вкл.: Земни работи – ръчни и машинни изкопи, уплътняване на земни почви, превоз на земни маси и др. Настилки - трошенокаменна настилка, асфалтова настилка, направа на видими бетонови бордюри и др. Направа на водопроводна и канализационна инсталации.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112500, 44113320, 45231300

Описание:

Земни работи
Пътни настилки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочени в приложение №1 от документацията на възл.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1).Гаранцията за участие в размер на 1000 лева, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по б.с/ка на община Стара Загора: “Юробанк И Еф Джи България”АД - клон Стара Загора, ул.”М.Кусев” №34, Стара Загора 6000, BIC код е BPBIBGSF, IBAN с/ка BG45 BPBI 7935 3375 7554 01 или банкова гаранция. 2).Гаранция за изпълнение на стойност 5% от стойността на договора, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по б.с/ка на община Стара Загора: “Юробанк И Еф Джи България”АД - клон Стара Загора, ул.”М.Кусев” №34, Стара Загора 6000, BIC код е BPBIBGSF, IBAN с/ка BG45 BPBI 7935 3375 7554 01 или банкова гаранция за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

заплащането на изпълнената и приета работа ще се извърши след двустранно подписан протокол обр.19 за действително извършените работи и фактура. Процент / 3 % / от стойността на договора се заплаща след изтичане на най-дългия гаранционен срок.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възможност за възлагане на поръчка по реда на чл.53, ал.1 от НВМОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения; актуално удостоверение за съдебна /търговска/ регистрация, издадено до два месеца преди подаване на офертата /оригинал или нотариално заверено копие/, а когато е физическо лице – документ за самоличност. Участникът да отговаря на изискванията по чл.47, ал.1, ал.2, т.3 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Минималният годишен оборот на участника за предходната година трябва да е в размер минимум 500 000 лв.,като оборотът СМР за същия период е не по-малко от 50% от общия оборот. В случай на обединение, това изискване се отнася за всеки от съдружниците в обединението. Доказва се със заверено извлечение от финансов отчет (ЕТ) и счетоводните сметки за отчитане на приходите. 2.Да има осигурени собствени финансови средства или линия за кредитиране в размер на 1/3 от оферираната цена. В случай на обединение, минималната стойност на достъпа до финансиране за всеки от съдружниците в обединението трабва да е в размер минимум на 1/3 от стойността на подадената оферта. Доказва се с договори за кредитиране или декларация. 3.Заверено копие от застраховка за професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът да притежава като главен изпълнител собствено техническо оборудване за изпълнение на поръчката – багер, самосвал, булдозер, валяк, асфалтополагач, трамбовка. Доказва се с нотариално заверени документи за собственост. 2.Опит на участника в изпълнение на обекти, съответстващи на видовете работи, отговарящи на предмета на поръчката за последните 3 години – доказва се с нотариално заверени копия на Договори и референции към приложените Договори. 3.Участникът да няма прекратени или неизпълнени договори по негова вина от възложители по обществени поръчки или договори за строителство на обекти. В случай, че участникът е обединение на това условие трябва да отговарят всички съдружници. Доказва се с декларация с нотариална заверка на подписа на представляващия. 4.Справка за средно списъчния брои на персонала на участника за предходната една година, издадена или заверена от съответното ТСБ към НСИ (оригинал или нотариално заверено копие). 5.Списък на техническите лица, участващи в изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/02/2009 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 8,30 до 17,30 часа в Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107 в Центъра за информация и услуги на общината – работно място №6, срещу представяне на касов ордер за закупена документация.Преди да я закупят лицата имат право да я разгледат на място.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2009 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/02/2009 00:00 Час: 14:00
Място

В сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" №107, конферентна зала фоайе.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците или упълномощени от тях лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ