Версия за печат

00814-2008-0027


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Враца: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Враца, ул. "Стефанаки Савов" №6, За: инж. Иван Иванов - зам. кмет, Тонка Милева - зам. кмет, Мая Никовска - Директор "АПИО", България 3000, Враца, Тел.: 092 624581, E-mail: obshtinavr@b-trust.org, Факс: 092 627085

Място/места за контакт: Община Враца

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www. vratza.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на изпълнител на строителството на инвестиционния проект „Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към регионално депо за твърди битови отпадъци от община Враца и община Мездра”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: град Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Избор на изпълнител на строителството на инвестиционния проект „Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към регионално депо за твърди битови отпадъци от община Враца и община Мездра”” към Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.” - „Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Общините Враца и Мездра” съгласно одобрените по надлежния ред работни проекти, технически спецификации към настоящата обществена поръчка и пълното описание на обществената поръчка

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към РДТБО- Враца съгласно приложените към документацията проекти

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 50 000.00 лв. /петдесет хиляди лева/; Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася по банковата сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF при ТБ"ОББ" - клон Враца.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта е по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" съгласно Договор за финансиране с УО по ОП "ОС" и клаузите на проекто -договора в документацията за участие за настоящата обществена поръчка

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

съгласно Договора за финансиране.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Всяка оферта трябва да съдържа данните по чл. 56, ал. 1 от ЗОП: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 1.2. Документи за регистрация а) заверено копие от съдебна регистрация, а когато е физическо лице -документ за самоличност /заверено копие/; б) заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 180 дни преди крайния срок за предоставяне на документите или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР; в) Декларация от кандидата, че състоянието му не се е променило през тези 180 дни (след издаване на удостоверението); г) заверено копие от документ за данъчна регистрация; д) заверено копие от БУЛСТАТ; е) декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; ж) уведомления по чл. 62 от КТ. 1.3. Документ за внесена гаранция за участие /оригинал/; 1.4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.6. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 1.7. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 1.8. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 1.9. Декларация за готовност да се представи застрахователна полица съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /обнародвана в ДВ бр. 17 от 02.03.2004 г./; 1.10. Заявление за участие - Образец 1; 1.11. Административни сведения - Образец 2; 1.12. Кратка анотация на досегашната дейност на участника /свободен текст/; 1.13. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности приемане на етичните клаузи на обществената поръчка – попълва се Образец № 10 Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1.2, 1.4, 1.5, 1.7 и 1.9 се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1.2, 1.4, 1.5, 1.7 и 1.9 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 1.2 се представя в легализиран превод, а документите по т. 1.4, 1.5, 1.6 и 1.9, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 отЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от застраховка за професионална отговорност; 2. Отчет за приходите и разходите - заверено копие; 3. Счетоводен баланс за последните 3 години - 2006, 2007, 2008 г. (В случай, че годишният финансов отчет за 2008 г. не е изготвен се представят документи по т. 2 и 3 за 2005 г.); 4. Информация (заедно с удостоверяващи документи) за общия оборот и за оборота от строителството, в областта на екологичната инфраструктура, за последните три години (2006, 2007, 2008) и настоящата до подаване на офертата в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /информацията за оборота на строителството следва да съдържа обекти в областта на екологичната инфраструктура за 2006, 2007 и 2008 г./. Ако информацията не отговаря на посочените изисквания, участникът ще бъде отстранен; 5. Доказателства, че кандидатът разполага с адекватен оборотен капитал за изпълнение на поръчката;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Годишен обем на възложени строителни работи за обекти в областта на екологичната инфраструктура” общ размер най-малко 40 000 000 лв. без ДДС за последните три календарни години до момента на подаване на офертата – 2006, 2007 и 2008 г. натрупан от изпълнение на поръчки като главен изпълнител по обекти финансирани по линия на МОСВ (ПУДООС, ФАР, ИСПА, ОП „ОС 2007-2013, други);
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на договорите за строителство в областта на екологичната инфраструктура”, изпълнени през последните 5 години - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 г., придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, да съдържа данни за възложителя, така, че да могат да бъдат проверени;2. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 3. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството /екип за управление на обекта/ с придружително писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл. 62, ал. 4 от КТ. Да се приложат документи,удостоверяващи образованието и професионалната квалификация; 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за изпълнението на обекта; 5.Удостоверение по чл. 19, ал. 1 от Закона за камарата на инженерите, от което да е видно, че участникът има право да изпълнява строежи от втора категория четвърта група или първа категория съгласно ЗУТ; 6.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; 7. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство; 8.Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството;9.Описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на Поръчката;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Опит на кандидата като главен изпълнител в изпълнението на поне два договора за строителни работи в областта на екологичната инфраструктура и на стойност поне 50% от стойността на настоящата поръчка, за последните три години (изпълнени поне на 80%); 2. Кандидатът да е изпълнявал поне един обект в областта на екологичната инфраструктура, финансиран със средства по програми финансирани от МОСВ през последните пет години; 3. Участникът следва да разполага минимум със следното техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката: един верижен багер, един булдозер, един товарен автомобил, един багер - товарач- прилагат се документи за собственост, лизинг, под наем.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/02/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 17,00ч. Документацията може да бъде изпратена по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума. Стойността на документацията се превежда по сметка на Община Враца: IBAN: BG48UBBS80028413872805, BIC: UBBSBGSF , ВИД ПЛАЩАНЕ: 448090 - при "ОББ" АД - клон Враца

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/02/2009 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Враца

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

проект "Изграждане на клетки 2.1 и 2.2 към Регионално депо за твърди битови отпадъци от Община Враца и Община Мездра" по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 год".
VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №2475/30.12.2008 на Кмета на Община Враца

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ