РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Изготвяне на инвестиционни проекти по технически задания на Възложителя за обекти:
Лот 1 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – I, Гл. клон Б – II, и второстепенните клонове към тях., Гл. клон Д – I, Гл. клон Д – II, Гл. клон Д – III и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
Лот 2 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – III, Гл. клон Б – IV и второстепенните клонове към тях. Гл. клон Д – IV, Гл. клон Д – V, Гл. клон Д – VI, Гл. клон Д – VII и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
Лот 3 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон СМ – I, второстепенните клонове към него и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
Лот 4 - Изработване на работен проект за Пречиствателни станции за отпадни води на гр. Симитли - 4 броя
Лот 5 - Изработване на работен проект за външната водопроводна мрежа на гр. Симитли;
Лот 6 - Изработване на работен проект за Пречиствателна станция за питейни води на гр. Симитли.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
12
Основно място на изпълнение:
гр. Симитли
Код NUTS:
BG413
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Изготвяне на инвестиционни проекти по технически задания на Възложителя за обекти в гр. Симитли, както следва:
Лот 1 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – I, Гл. клон Б – II, и второстепенните клонове към тях., Гл. клон Д – I, Гл. клон Д – II, Гл. клон Д – III и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
Лот 2 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – III, Гл. клон Б – IV и второстепенните клонове към тях. Гл. клон Д – IV, Гл. клон Д – V, Гл. клон Д – VI, Гл. клон Д – VII и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
Лот 3 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон СМ – I, второстепенните клонове към него и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
Лот 4 - Изработване на работен проект за Пречиствателни станции за отпадни води на гр. Симитли - 4 броя
Лот 5 - Изработване на работен проект за външната водопроводна мрежа на гр. Симитли;
Лот 6 - Изработване на работен проект за Пречиствателна станция за питейни води на гр. Симитли.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
71240000
Описание:
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Изготвя се по един работен проект за всеки обект посочен в т ІІ.1.5. Обектите са разпределени в лотове.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 300 /триста/ лева за всеки лот поотделно;Гаранцията за добро изпълнение е 5% върху стойността на договора без ДДС. При избрана форма на гаранция - парична сума, същата се превежда по набирателна сметка на Община Симитли
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от Оперативна програма "Околна среда 3007 - 2013г.". Плащането ще се извършва съгласно клаузите в проекта на договор.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник:
1. При който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП:
2. Който е представил оферта, която е непълна и/или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие.
3. Който е съдружник и/или е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството». Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката.
2. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години оформени съгласно ЗС и счетоводните стандарти;
3. Справка за общия оборот от консултантска и проектантска дейности и оборота от проектиране с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3 /три/ години от консултантска дейност вкл. и проектиране (по образец) .
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Професионалната дейност от застрахователната полица на «Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството» да отговаря на предмета на поръчката и да е в сила минимум 30 дни след изтичане срока за валидност на офертата;
2.Минимален общ оборот от консултантска и проектантска дейности през последните 3 /три/ години 2 500 000 лв., като за 2007 г. и 2008 г. са необходими поне по 1 000 000.00 лв. от консултантска и проектантска дейност.
3. Минимален общ оборот от преоектантска дейност през последните 3 /три/ години 2 000 000 лв., като за 2007 г. и 2008 г. са необходими поне по 800 000.00 лв. от проектантска дейност.
4. Участие в международни проекти и/или в проекти по предприсъединителните фондове на Европейския съюз.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща списък с изготвени и одобрени инвестиционни проекти през последните 3 /три/ години, включително година на одобряване на проекта, възложител, стойност и фаза (по образец);
2. Декларация съдържаща списък с изготвени и одобрени инвестиционни проекти през последните 3 /три/ години в областта на хидротехническото строителство включително година на одобряване на проекта, възложител, стойност и фаза ;
3. Препоръки за добро изпълнение от възложителите. Тези препоръки посочват стойността, наименованието на възложения инвестиционен проект, както и дали същия е одобрен. Във всяка препоръка трябва да има информация за това изготвен ли е проектът професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
4.) Списък на проектантския екип от правоспособни физически лица по всички части на проекта, съгласно Наредба №4 на МРРБ от 21.04.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, определен за изпълнение на обекта на обществената поръчка (по образец). Списъкът трябва да бъде придружен от удостоверения за проектантска правоспособност, професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация. В списъка на проектантския екип да има поне по двама специалисти от специалност с проектантски стаж над 10 години всеки, както да бъде вписан координатора по безопасност и здраве /БЗ/ и приложени неговите Удостоверение за координатор по БЗ, професионална автобиография и документи за образование и специфична професионална квалификация;
5. Списък на собствено и наето техническото оборудване (посочва се по вид и характеристики) и програмни продукти (посочват се съобразно частите на проекта по Наредба №4 от 21.05.2001г.), необходими за изпълнение на поръчката вкл. и автомобил с висока проходимост (по образец);
6. Сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството (непредставянето на такъв документ не води до отстраняване на участника);
7. Документ за членство на участника в браншови организации (непредставянето на такъв документ не води до отстраняване на участника);
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Да има изготвени и одобрени инвестиционни проекти за последните 3 /три/ години, както следва: не по-малко от два проекта в областта на хидротехническото строителство.
2. Задължителни в състава на проектантския екип са по 2 души с над 10 годишен проектантски стаж от специалностите:
Хидротехническо строителство, Водоснабдяване и канализация, Геодезия, Хидрогеология и инженерна геология, строителен конструктор, архитект, електро, отопление и вентилация;
3.Всички физически лица от проектантския екип да притежават Удостоверение за проектантска правоспособност;
4.Задължително в състава на проектантския екип трябва да присъства координатор по безопасност и здраве, притежаващ съответното удостоверение.
5. В екипа да има специалист по финансов анализ и анализ на разходи и ползи с опит в концесионни анализи и оперативни програми.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
Наредба №4 на МРРБ от 21.04.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Условия и начин на плащане
Документацията се закупува всеки работен ден от 10.00 до 16.00 часа. Цената на документацията е с включен ДДС, платима в брой в лева в касата на Община Симитли.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
11/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 12/02/2009 00:00 Час: 12:00
Място
Заседателната зала на община Симитли, гр. Симитли, ул. "Христо Ботев" № 27
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Кандидатите или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013г."
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалбата се подава в 10 (десет) дневен срок от уведомяване на заинтересованото лице, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - чл. 120, ал. 2 ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Лот 1 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – I, Гл. клон Б – II, и второстепенните клонове към тях., Гл. клон Д – I, Гл. клон Д – II, Гл. клон Д – III и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
1)
Кратко описание
Лот 1 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – I, Гл. клон Б – II, и второстепенните клонове към тях., Гл. клон Д – I, Гл. клон Д – II, Гл. клон Д – III и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
71240000
Описание:
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
3)
Количество или обем
Лот 1 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – I, Гл. клон Б – II, и второстепенните клонове към тях., Гл. клон Д – I, Гл. клон Д – II, Гл. клон Д – III и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г.
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Лот 2 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – III, Гл. клон Б – IV и второстепенните клонове към тях. Гл. клон Д – IV, Гл. клон Д – V, Гл. клон Д – VI, Гл. клон Д – VII и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като като допълващ елемент.
1)
Кратко описание
Лот 2 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – III, Гл. клон Б – IV и второстепенните клонове към тях. Гл. клон Д – IV, Гл. клон Д – V, Гл. клон Д – VI, Гл. клон Д – VII и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като като допълващ елемент.;
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
71240000
Описание:
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
3)
Количество или обем
Лот 2 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон Б – III, Гл. клон Б – IV и второстепенните клонове към тях. Гл. клон Д – IV, Гл. клон Д – V, Гл. клон Д – VI, Гл. клон Д – VII и второстепенните клонове към тях, и водопроводната мрежа като като допълващ елемент.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г.
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Лот 3 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон СМ – I, второстепенните клонове към него и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
1)
Кратко описание
Лот 3 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон СМ – I, второстепенните клонове към него и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
71240000
Описание:
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
3)
Количество или обем
Лот 3 - Изработване на работен проект за изграждане на Гл. клон СМ – I, второстепенните клонове към него и водопроводната мрежа като допълващ елемент.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г.
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Лот 4 - Изработване на работен проект за Пречиствателни станции за отпадни води на гр. Симитли - 4 броя.
1)
Кратко описание
Лот 4 - Изработване на работен проект за Пречиствателни станции за отпадни води на гр. Симитли - 4 броя.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
71240000
Описание:
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
3)
Количество или обем
Лот 4 - Изработване на работен проект за Пречиствателни станции за отпадни води на гр. Симитли - 4 броя.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г.
Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Лот 5 - Изработване на работен проект за външната водопроводна мрежа на гр. Симитли.
1)
Кратко описание
Лот 5 - Изработване на работен проект за външната водопроводна мрежа на гр. Симитли.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
71240000
Описание:
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
3)
Количество или обем
Лот 5 - Изработване на работен проект за външната водопроводна мрежа на гр. Симитли.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г.
Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Лот 6 - Изработване на работен проект за Пречиствателна станция за питейни води на гр. Симитли.
1)
Кратко описание
Лот 6 - Изработване на работен проект за Пречиствателна станция за питейни води на гр. Симитли.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
71240000
Описание:
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
3)
Количество или обем
Лот 6 - Изработване на работен проект за Пречиствателна станция за питейни води на гр. Симитли.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2010 г.