Версия за печат

01224-2008-0047


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Българска Народна Банка, пл. "Княз Александър І" №1, За: Зорница Ценева - по процедурата-тел. 91451552; Сава Добрев - по предмета на поръчката - тел. 91451134;, България 1000, София, Тел.: 02 91451552, E-mail: Tzeneva.Z@bnbank.bg, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Българска Народна Банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка и монтаж на системи за физическа защита за обект " Касов Център на БНБ".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 117, "Касов център на БНБ".
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поръчката включва доставка и монтаж на защитно противокуршумно остъкляване и противокуршумни метални панели, съгласно Приложение № 1 и защитни съоръжения за контролиране и спиране достъпа на транспортни превозни средства през контролно-пропускателните пунктове на обекта (барикади, съгласно Приложение № 2, цилиндър, съгласно Приложение № 3, тигрови зъби, съгласно Приложение № 4) и система за видео контрол под транспортни превозни средства, съгласно Приложение № 5. Избраният за изпълнител участник приема да извърши еднократно обучение на служители на Възложителя за обслужване и поддръжка на защитните системи по Приложения № 2, 3, 4 и 5.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

32323500, 34928300, 34928310

Описание:

Система за видеонаблюдение
Предпазни бариери
Предпазни ограждения

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Подробно описание на системите за физическа защита (в т.ч. и тяхното количество) са посочени в Приложение №№ 1, 2, 3, 4 и 5, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 15 000 (петнадесет хиляди) лева или тяхната равностойност в евро, както следва 7 500 (седем хиляди и петстотин) евро. Участникът представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова IBAN сметка на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSD, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума следва да бъде преведена по следната сметка: сметка №10092334950000, IBAN DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по - малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Изпълнителят предоставя гаранция за добро изпълнение в размер на 2% от стойността на поръчката, без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума преведена по една от горепосоченаите банкови сметки или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на всяка конкретна доставка и монтажа на защитни съоръжения и/или на защитни системи, в срок от 5 (пет) работни дни от подписване на двустанен приемо-предевателен протокол и представянето на фактура от страна на избраният изпълнител. Възложителят заплаща цената на еднократното обучение на служителите на възложителя за обслужване и поддръжка на защитните системи в срок до 5 (пет) работни дни, считано от датата на подписване на протокола за това и представянето на фактура от страна на изпълнителя. Плащанията се извършват с преводно нареждане в лева/евро, в зависимост от предложението на Изпълнителя, по посочена от него банкова сметка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от документ за първоначална съдебна регистрация, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност (за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, който се представя в легализиран превод). 2. Валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите. Ако дружеството е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър се представя извлечение от Търговския регистър, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите (за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод). В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица и в представеното удостоверение за актуално състояние или извлечение не е видно от кого се представляват, участникът следва да представи удостоверение за актуално състояние или извлечение за съответното юридическо лице – член на управителния или контролен орган; 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, съгласно образците приложени към закупената документация; 4. Попълнена оферта, съгласно образеца приложен в закупената документация; 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 7. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случаи на участие на подизпълнтели, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, и т. 10 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите.; 8. Списък на документите съдържащи се в офертата; 9. Предлагана цена по образец; 10. Документ за гаранция за участие; 11. Проект на договор; 12. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Баланс и отчет за приходи и разходи за 2005, 2006 и 2007 година; - Информация за общия оборот от доставката на системи за физическа защита за 2005, 2006 и 2007 година по чл.50, ал.1, т. 3 от ЗОП (информацията се представя под формата на декларация).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците следва да са реализирали минимум 5 (пет) милиона лева (2,5 милиона евро), оборот за последните 3 години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кратко представяне (презентация) на участника; 2. Технически спецификации (Техническо предложение) на предложените защитни съоръжения и системи, предмет на поръчката, придружени с каталог и/или фотографски снимки; 3. Списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки; 4. Документ от производителя на оборудването за упълномощаване (оторизиране) на участника за продажба и доставка; 5. Сертификат ISO 9001/2000 на участника; 6. Декларация за наличие на собствен сервиз и собствен склад на участника с резерв на основни детайли на доставяното оборудване; 7. Сертификати за съответствие с изискванията на БДС EN 1063:2001 (огнестрелно оръжие 7. 62х39 мм) и БДС EN 1522:2004 (огнестрелно оръжие 7. 62х39 мм), за защитните съоръжения по Приложение № 1. 8. Сертификати за съответствие с изискванията на US Department of State (DOS) или BSI Standard PAS:68 2007 за защитните системи по Приложение № 2 и Приложение № 3, със следните степени на съответствие - К12/L3.0 (за Приложение № 2) и степен на съответствие К8/L2 (за Приложение № 3). 9. Декларация за техническа възможност за изпълнение на строително-монтажни дейности, свързани с монтажа и пускането в експлоатация на доставяните защитни съоръжения и системи.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Доставяните защитни съоръжения и системи, обект на поръчката следва да отговаря на техническите изисквания посочени в - Приложение №№1, 2, 3, 4 и 5 съставляващи неразделна част от документацията.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06/02/2009 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията с включен ДДС е 120 лева.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/02/2009 00:00 Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала на БНБ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени представители. В случайте, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за възлагане на обществената поръка, заедно с приложените образци на документи могат да се изтеглят от интернет страница на БНБ - www.bnb.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ