Версия за печат

01206-2008-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Плачковци: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно горско стопанство"Плачковци", ул."Балкан" 17, За: инж.Тони Тодорова, България 5360, Плачковци, Тел.: 06770 2129, E-mail: dlplatchkovtci@nug.bg

Място/места за контакт: инж.Тони Тодорова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Ползване и управление на ДГФ,охрана и контрол на земите и горите от ГФ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сеч,разкройване на сортименти,извоз до временен склад и рампиране на прогнозни количества маркирана дървесина, направа на тракторен път в подотдел 155"м" 154"а", обект 902 от КЛФ за 2009г. на територията на ДГС"Плачковци"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: на територията на ДГС"Плачковци, временен склад в подотдел 155"м" 154"а", обект 902
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч,разкройване на сортименти,извоз до временен склад и рампиране на прогнозни количества маркирана дървесина, направа на тракторен път в подотдел 155"м" 154"а", обект 902 от КЛФ за 2009г. на територията на ДГС"Плачковци"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211400, 77211200

Описание:

Услуги по сеч на дървета
Услуги по извозване на трупите в гората

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество дървесина -3411 куб.м.; Прогнозно количество път 750 линейни метра.

Прогнозна стойност без ДДС
87038 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в продцедурата е парична сума или банкова гаранция в размер 1000 лв. платими по следната банкова сметка ДГС”Плачковци” BG 77RZBB91551020880812, BIC-RZBBGSF Райфаизен Банк- клон гр.Трявна. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2000 лв. в парична сума или банкова гаранция (внесена по същата банкова сметка) при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на услугата,предмет на обществената поръчка се извършва два пъти месечно след изготвяне на приемателно-предавателен протокол и фактура от страна на изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Участниците са вписани в публичния регистър съгласно чл.57 а от Закона за горите. 2. Наличие на техническа обезпеченост свързано с притежаване на собствена специализирана техника- моторен трион 5 бр.; техника за извоз- трактор 1 бр.; техника за рампиране -1 бр.Техниката за извоз следва да е сертифицирана и регистрирана по реда на ЗРКЗГТ и да е преминала предлед пред КТИ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Съгласно чл.13 ал.1 и чл.14 ал.1 и ал.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки. 2. Удостоверение по чл.57 а ал.2 т.1 от ЗГ
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и отчет за приходите и разходите на участника от предходната година
Минимални изисквания: Съгласно изискуемите документи
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за услуга със същия предмет изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Описание на техническото оборудване за изълнение на поръчката. 3. Списък на техническите лица отговорни за изпълнението на поръчката. 4. Документи,удостоверяващи професипналната квалификация на служителите на участника,които отговарят за извършването на обществената поръчка. 5.Декларация за техническото оборудване с което разполага участника при изпълнение на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Съгласно изискуемите документи
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29/01/2009 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от участника или от упълномощен негов представител всеки работен ден от 8:00 до 12:00 часа и от 12:30 до 14:00 часа в сградата на ДГС"Плачковци" срещу документ за платена такса. Таксата се заплаща в касата на ДГС"Плачковци"

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.01.2009 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30/01/2009 00:00 Час: 13:00
Място

Сградата на ДГС"Плачковци"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участника или упълномощено от него лице



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9887040, E-mail: cpcdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

По редна на чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9887040, E-mail: cpcdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ