РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Почистване и дезинфекция на площи, помещения на СБАЛО-ЕАД"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
14
Основно място на изпълнение:
гр. София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Ежедневни услуги по почистване и дезинфекция на площи, помещения и прилежащо към тях обзавеждане на СБАЛО-ЕАД.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
90900000
Описание:
Услуги по почистване и хигиенизиране
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно конкурсната документация.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие 1000 лв. Гаранция за изпълнение на договора- 5% от стойността на договора за целия договорен период.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Минимален срок на отложено плащане-90 дни, максимален- 180 дни
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато определеният за изпълнител на обществената поръчка е обединение на физически и/ или юридически лица, то следва да се създаде юридическо лице по смисъла на Търговския закон към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Участниците следва да представят декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, както и документ за внесена гаранция за участие и документ за закупена документация.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност;актуално състояние;БУЛСТАТ, за физическите лица- копие на документ за самоличност.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходите и разходите за 2007 г., информация за оборота на услугите по предмета на поръчката за последните 3 години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Баланс и отчет за приходите и разходите за 2007 г., информация за оборота на услугите по предмета на поръчката за последните 3 години
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за поръчка през последните 3 години, придружен с препоръки за добро изпълнение. Техническото оборудване и средства, с които разполага участника за изпълнение на поръчката.Документи удостоверяващи практическия опит по предмета на поръчката в лечебно заведение за болнична помощ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за поръчка през последните 3 години, придружен с препоръки за добро изпълнение. Техническото оборудване и средства, с които разполага участника за изпълнение на поръчката.Документи удостоверяващи практическия опит по предмета на поръчката в лечебно заведение за болнична помощ.
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена; тежест: 70 точки
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 30 точки
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата е 200 лв. без ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/02/2009 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/02/2009 00:00 Час: 10:30
Място
Библиотеката на СБАЛО-ЕАД
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Лично представляващия кандидата съгласно съдебната му регистрация и / или изрично упълномощен негов представител.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение №541/ 22.12.2008. на Изпълнителния директор на СБАЛО-ЕАД.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на потребителите, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ