Версия за печат

00546-2008-0021


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Специализирана болница за активно лечение по онкология"- ЕАД, ул."Пловдивско поле"№6, За: Даниел Христов, България 1756, София, Тел.: 02 8076355, Факс: 02 8720651

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Почистване и дезинфекция на площи, помещения на СБАЛО-ЕАД"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Ежедневни услуги по почистване и дезинфекция на площи, помещения и прилежащо към тях обзавеждане на СБАЛО-ЕАД.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90900000

Описание:

Услуги по почистване и хигиенизиране

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно конкурсната документация.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 1000 лв. Гаранция за изпълнение на договора- 5% от стойността на договора за целия договорен период.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Минимален срок на отложено плащане-90 дни, максимален- 180 дни

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният за изпълнител на обществената поръчка е обединение на физически и/ или юридически лица, то следва да се създаде юридическо лице по смисъла на Търговския закон към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Участниците следва да представят декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, както и документ за внесена гаранция за участие и документ за закупена документация.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност;актуално състояние;БУЛСТАТ, за физическите лица- копие на документ за самоличност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходите и разходите за 2007 г., информация за оборота на услугите по предмета на поръчката за последните 3 години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Баланс и отчет за приходите и разходите за 2007 г., информация за оборота на услугите по предмета на поръчката за последните 3 години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за поръчка през последните 3 години, придружен с препоръки за добро изпълнение. Техническото оборудване и средства, с които разполага участника за изпълнение на поръчката.Документи удостоверяващи практическия опит по предмета на поръчката в лечебно заведение за болнична помощ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за поръчка през последните 3 години, придружен с препоръки за добро изпълнение. Техническото оборудване и средства, с които разполага участника за изпълнение на поръчката.Документи удостоверяващи практическия опит по предмета на поръчката в лечебно заведение за болнична помощ.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена; тежест: 70 точки
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 30 точки
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата е 200 лв. без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/02/2009 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/02/2009 00:00 Час: 10:30
Място

Библиотеката на СБАЛО-ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Лично представляващия кандидата съгласно съдебната му регистрация и / или изрично упълномощен негов представител.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №541/ 22.12.2008. на Изпълнителния директор на СБАЛО-ЕАД.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на потребителите, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ