Версия за печат

00113-2008-0009


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Кюстендил: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Д-р Никола Василиев"АД, гр.Кюстендил, пл."17-ти януари" №1, За: Бойко Георгиев-отговорник по ЗОП-зам.гл.счетоводител, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550266/227/; 078 550261/227/, E-mail: mbal_kn@abv.bg, Факс: 078 550231

Място/места за контакт: счетоводството - Бойко Георгиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbalkn.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпиране, гладене и дезинфекция на болнично бельо, постелъчен болничен инвентар и работно облекло за нуждите на МБАЛ "Д-р Никола Василиев" АД, град Кюстендил.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: град Кюстендил, пл."17-ти януари" №1
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обекта на поръчката включва: 1.БОЛНИЧНО БЕЛЬО: Комплекти постелъчно бельо - Горен чаршаф /плик/; Долен чаршаф; Калъфка; Пижами, нощници; Бебешко облекло /пелени компл./ 2.ОПЕРАЦИОННО ОБЛЕКЛО: Чаршафи; Престилки; Компреси; Операционни екипи /панталони и туника/. 3.РАБОТНО МЕДИЦИНСКО ОБЛЕКЛО: Медицински престилки; Медицински екипи /панталон и туника/; 4.РАБОТНО НЕМЕДИЦИНСКО ОБЛЕКЛО: Работни гащеризони; Престилки; 5.ОДЕАЛА И ОЛЕКОТЕНИ ЗАВИВКИ

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85112100

Описание:

Услуги, свързани с болнично постелъчно бельо

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.БОЛНИЧНО БЕЛЬО - 4300 кг; 2.ОПЕРАЦИОННО ОБЛЕКЛО: - 950 кг; 3.РАБОТНО МЕДИЦИНСКО ОБЛЕКЛО - 400 кг; 4.РАБОТНО НЕМЕДИЦИНСКО ОБЛЕКЛО - 50 кг; 5.ОДЕАЛА И ОЛЕКОТЕНИ ЗАВИВКИ 150 кг. Килограми за една година – 70 200 кг. Средно килограм за 1 месец – 5 850 кг.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата в размер на 640 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми:1.Парична сума, внесена по ГАРАНЦИОННАТА СМЕТКА на дружеството в ТБ"Алианц България"АД, клон Кюстендил - BG44BUIN70031077650335, BIC:BUINBGSF; 2.Банкова гаранция. Кандидатът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път след представяне на фактура и приемно-предавателни протоколи за предадено, респективно получено бельо, в срок съгласно офертата на изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие, издадено не по рано от 3 месеца преди датата на отваряне на офертите); 2.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 ЗОП; 3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 ЗОП; 4.Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 5.Предлагана цена, поставена в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена", поставен в плика с офертата; 6.Срок на валидност на офертата; 7.Документ за внесена гаранция за участие; 8.Доказателства за икономическото и финансовото състояние; 9.Доказателства за техническите възможности или квалификация; 10.Документ за закупена документация; 11.Попълнен образец на договор; 12.Доказателства за стандартизация на използваните препарати, използвани за извършване на услугата; 13.Удостоверение за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение по чл.36, ал.3 от Закона за здравето; 14.Удостоверение за регистрация на търговски обект в общината; 15.Кандидатът да осъществява дейността си при спазване на Наредба №37 за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални; 16.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Липсата на някои от посочените горе документи или наличието на обстоятелсва в несъответствие с горните условия, както и наличие на някоя от императивно предвидените в НВМОП предпоставки, води до отстраняване на кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишния финансов отчет и информация за общия оборот за последните три години. Кандидатът може да докаже икономическото и финансовото си състояние с друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Годишния финансов отчет и информация за общия оборот за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение по чл.36, ал.3 от Закона за здравето; Кандидатът да осъществява дейността си при спазване на Наредба №37 за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални; Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, вкл.стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на поръчката.
Минимални изисквания: Удостоверение за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение по чл.36, ал.3 от Закона за здравето; Кандидатът да осъществява дейността си при спазване на Наредба №37 за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29/01/2009 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В сградата на МБАЛ"Д-р Н.Василиев"АД-счетоводството,всеки делничен ден от 8,30 часа до 15,30 часа. Цената от 50 лева е крайна и може да се заплати в счетоводството на болницата; Документацията може да се получи и по пощата след представяне на документ за заплащането й по банков път по сметка на дружеството в ТБ"Алианц България"АД,клон Кюстендил - BG29BUIN70031077650314, BIC:BUINBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.01.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30/01/2009 00:00 Час: 15:00
Място

В сградата на МБАЛ"Д-р Н.Василиев"АД в гр.Кюстендил,пл."17-ти януари" №1,в кабинета на изпълнителния директор.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ