РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Изпиране, гладене и дезинфекция на болнично бельо, постелъчен болничен инвентар и работно облекло за нуждите на МБАЛ "Д-р Никола Василиев" АД, град Кюстендил.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
25
Място на изпълнение:
град Кюстендил,
пл."17-ти януари" №1
Код NUTS:
BG415
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Обекта на поръчката включва: 1.БОЛНИЧНО БЕЛЬО: Комплекти постелъчно бельо - Горен чаршаф /плик/; Долен чаршаф; Калъфка; Пижами, нощници; Бебешко облекло /пелени компл./ 2.ОПЕРАЦИОННО ОБЛЕКЛО: Чаршафи; Престилки; Компреси; Операционни екипи /панталони и туника/. 3.РАБОТНО МЕДИЦИНСКО ОБЛЕКЛО: Медицински престилки; Медицински екипи /панталон и туника/; 4.РАБОТНО НЕМЕДИЦИНСКО ОБЛЕКЛО: Работни гащеризони; Престилки; 5.ОДЕАЛА И ОЛЕКОТЕНИ ЗАВИВКИ
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
85112100
Описание:
Услуги, свързани с болнично постелъчно бельо
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
1.БОЛНИЧНО БЕЛЬО - 4300 кг; 2.ОПЕРАЦИОННО ОБЛЕКЛО: - 950 кг; 3.РАБОТНО МЕДИЦИНСКО ОБЛЕКЛО - 400 кг; 4.РАБОТНО НЕМЕДИЦИНСКО ОБЛЕКЛО - 50 кг; 5.ОДЕАЛА И ОЛЕКОТЕНИ ЗАВИВКИ 150 кг. Килограми за една година – 70 200 кг. Средно килограм за 1 месец – 5 850 кг.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участникът представя гаранция за участие в процедурата в размер на 640 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми:1.Парична сума, внесена по ГАРАНЦИОННАТА СМЕТКА на дружеството в ТБ"Алианц България"АД, клон Кюстендил - BG44BUIN70031077650335, BIC:BUINBGSF; 2.Банкова гаранция. Кандидатът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път след представяне на фактура и приемно-предавателни протоколи за предадено, респективно получено бельо, в срок съгласно офертата на изпълнителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие, издадено не по рано от 3 месеца преди датата на отваряне на офертите); 2.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 ЗОП; 3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 ЗОП; 4.Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 5.Предлагана цена, поставена в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена", поставен в плика с офертата; 6.Срок на валидност на офертата; 7.Документ за внесена гаранция за участие; 8.Доказателства за икономическото и финансовото състояние; 9.Доказателства за техническите възможности или квалификация; 10.Документ за закупена документация; 11.Попълнен образец на договор; 12.Доказателства за стандартизация на използваните препарати, използвани за извършване на услугата; 13.Удостоверение за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение по чл.36, ал.3 от Закона за здравето; 14.Удостоверение за регистрация на търговски обект в общината; 15.Кандидатът да осъществява дейността си при спазване на Наредба №37 за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални; 16.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Липсата на някои от посочените горе документи или наличието на обстоятелсва в несъответствие с горните условия, както и наличие на някоя от императивно предвидените в НВМОП предпоставки, води до отстраняване на кандидата.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишния финансов отчет и информация за общия оборот за последните три години. Кандидатът може да докаже икономическото и финансовото си състояние с друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Годишния финансов отчет и информация за общия оборот за последните три години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение по чл.36, ал.3 от Закона за здравето; Кандидатът да осъществява дейността си при спазване на Наредба №37 за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални; Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, вкл.стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на поръчката.
Минимални изисквания: Удостоверение за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение по чл.36, ал.3 от Закона за здравето; Кандидатът да осъществява дейността си при спазване на Наредба №37 за хигиенните изисквания към устройството и експлоатацията на обществените перални;
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29/01/2009 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
В сградата на МБАЛ"Д-р Н.Василиев"АД-счетоводството,всеки делничен ден от 8,30 часа до 15,30 часа. Цената от 50 лева е крайна и може да се заплати в счетоводството на болницата; Документацията може да се получи и по пощата след представяне на документ за заплащането й по банков път по сметка на дружеството в ТБ"Алианц България"АД,клон Кюстендил - BG29BUIN70031077650314, BIC:BUINBGSF.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.01.2009 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 30/01/2009 00:00 Час: 15:00
Място
В сградата на МБАЛ"Д-р Н.Василиев"АД в гр.Кюстендил,пл."17-ти януари" №1,в кабинета на изпълнителния директор.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление