Версия за печат

00042-2008-0017


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на транспорта, ул. ”Дякон Игнатий” № 9, За: Юлиана Качарова, България 1000, София, Тел.: 02 9409787, E-mail: jkacharova@mt.government.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Финанси и стопански дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mt.government.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: транснпорт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодични доставки на копирна хартия – формат А3 и А4 и консумативи за офис техника за нуждите на Министрество на транспорта” при следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Периодична доставка на копирна хартия – формат А3 и А4” Обособена позиция № 2: „Периодична доставка на консумативи за офис техника”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Периодични доставки на копирна хартия – формат А3 и А4 и консумативи за офис техника за нуждите на Министрество на транспорта” при следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Периодична доставка на копирна хартия – формат А3 и А4” Обособена позиция № 2: „Периодична доставка на консумативи за офис техника” Поръчката е за срок от една година, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс на възложителя, което от двете настъпи първо.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
67899.95 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложени цени ; тежест: 50%
Показател: качество ; тежест: 50%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 7 от 13.03.2008 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 61 от 21.10.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 89 / Наименование:ПЕРИОДИЧНИ ДОСТАВКИ НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА МИНИСТРЕСТВО НА ТРАНСПОРТА
V.1) Дата на сключване договора

10.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда, ж.к. Дружба 1, ул. „Илия Бешков” № 12, Република България 1592,, гр. София, район Искър,, Тел.: 0894 329189, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 49899.95 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 49899.95 BGN без ДДС
В брой години: 1
Договор №: 88 / Наименование:ПЕРИОДИЧНИ ДОСТАВКИ НА КОПИРНА ХАРТИЯ – ФОРМАТ А3 И А4
V.1) Дата на сключване договора

10.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН” ООД, ул. „Цар Симеон” № 243, вх. Б, ап. 21, Република България 1500, София, район Илинден, ж.к. Илинден, Тел.: 02 8500600, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 029831206

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 18000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 18000 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки - всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор