Версия за печат

00533-2008-0039


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Мариета Димитрова;Владимир Жеков, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372571; 02 9372602, E-mail: m.dimitrova@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"; Отдел"Управление на безопасността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Йончева и Емилия Тодорова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372055, E-mail: publik@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: служба "Деловодство" и на интернет адреса, посочен по-долу

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Йончева и Емилия Тодорова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372055, E-mail: publik@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: служба "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Денонощно неотложно медицинско обслужване на Летище София за 2009г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: На адреса на възложителя - "Летище София"ЕАД, гр. София, бул. "Христофор Колумб" № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Денонощна неотложна медицинска помощ на Летище София за 2009г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложеното към документацията Задание

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 700 /седемстотин/лева и гаранция за изпълнение в размер на 5 % от общата цена по договора в лева без ДДС. Гаранциите се учредяват под формата на банкова гаранция или неолихвяем паричен депозит. Депозитът може да се внесе в касата на възложителя или по сметка в лева в ОББ, BIC: UBBSBGSF; IBAN : BG80UBBS84231010972911. Гаранцията за участие се освобождава съгласно чл.28 и чл.29 от НВМОП, а условията за учредяване и освобождаване на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договора, който е неразделна част от решението за откриване на процедурата.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата са 100% "ГВА", събирани от летищни такси по чл.120, ал.1 от ЗГВ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Удостоверение за валидна регистрация по ЗДДС (за участник местно лице), в случаите когато участникът е регистриран по този закон; 2. Документи удостоверяващи, че участникът извършва дейността си по Закона за лечебните заведения; 3. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности (свободен текст).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от съответния Окръжен съд или Удостоверение от Търговския регистър при Агенция по вписванията, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 6 месеца преди крайната дата за подаване на оферти. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. 2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато същата не е подписана от представляващия по закон. 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 oт ЗОП; 4. Декларация за запознаване с условията на поръчката; 5.Декларация по закона за защита на личните данни; 6.Документ за гаранция за участие в процедурата (оригинал); 7. Документ за закупена Документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация, за оборота на медицинските услуги за неотложна медицинска помощ за предходната година (2007г.) под формата на декларация. 2. Баланс и Отчет за приходите и разходите за 2007г., заверени от регистриран одитор (ако подлежи на независим финансов одит по реда на чл. 38 от Закона за счетоводството) и подпис и печат на участника.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на медицинските специалисти за изпълнение на поръчката и информация относно професионалната им квалификация, специализация и опит Към списъка за всеки посочен специалист да бъдат приложени копия от документи (дипломи) за завършено образование, допълнителни квалификации, специализации, опит и трудово – биографични справки за медицинския стаж на всеки един от лекарите, както и копия от Уведомленията по чл. 62 от КТ, ал. 3, заверени от териториалната дирекция на Националната агенция за приходите за регистрация на трудовите договори на лекарите.
Минимални изисквания: Екипът, който ще бъде предложен, трябва да се състои от минимум шест квалифицирани специалисти.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/01/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на "Летище София" ЕАД, гр. София 1540, бул. "Христофор Колумб" № 1, Терминал "Заминаващи пътници" - административен етаж 2, стая № 19, всеки работен ден от 8.30 до 16.00 часа и се получава срещу документ за платени 50 (петдесет) лева в деловодството - стая № 25, всеки работен ден до изтичане на срока по т.ІV.3.3). Документацията в електронен вид ще бъде достъпна на интернет адрес: www.sofia-airport.bg от датата на публикуване на настоящото обявление.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Заседателната зала на "Летище София" ЕАД, София, Аерогара София.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всички упълномощени представители на кандидатите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление и 13 бр. приложения към Условията за участие са неразделни части от Решението за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113 ; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП- жалбата се подава в 10- дневен срок от уведомяването на заинтересованото лице за съответното решение, действие или бездействие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването, или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113 ; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ