Версия за печат

00151-2008-0026


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Троян: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Троян, пл. "Възраждане" №1, За: Минко Акимов - кмет на община Троян, Република България 5600, Троян, Тел.: 0670 68009; 0670 68032, E-mail: mayor@troyan.bg, Факс: 0670 68060

Място/места за контакт: гр. Троян, пл. "Възраждане" №1, Община Троян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.troyan.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Техническа помощ за подготовка на проект "Интегриран проект за водния цикъл на с. Орешак, община Троян" за кандидастване по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: с. Орешак, община Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на поръчката е осъществяване на консултантски услуги и проектиране. Целта на настоящата поръчка е да бъде подготвен Интегриран инвестиционен проект за водния цикъл на с. Орешак, община Троян, за подобряване на инженерната В и К инфраструктура на с. Орешак, заедно с всички съпътстващи документи, необходими за кандидатстване за финансиране от ОП „Околна среда 2007-2013 г.”. Изпълнителят трябва да изработи работни проекти и подробни количествено-стойностни сметки на български език за реконструкция на водопроводната мрежа и изграждане на канализационната мрежа на с. Орешак в съответствие с българското законодателство и норми за проектиране. Изпълнителят трябва и да подготви документация за участие в открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител/и на инвестиционните мерки за водоснабдителната и канализационната мрежа на гр. Троян от докуметацията. Договорът за строителство и реконструкция на В и К мрежата трябва да бъде изготвен въз основа на общите Договорни условия на FIDIC за строителство, наричани за краткост „Червена книга” или еквивалентни договорни условия. Изпълнителят следва да направи преценка за по-изгодния вариант за пречистване на отпадъчните води на селото: отвеждане до ПСОВ гр. Троян или изграждане на нова пречиствателна станция в селото, след което изготви необходимия инвестиционен проект за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител, съгласно българското законодателство. В случай, че приеме вариант за изграждане на нова ПСОВ в селото, да подготви на български език една документация, вкл. указания за участие, технически спецификации, подробни количествени сметки, проект на договор и др. необходими документи за провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител за изграждане на ПСОВ и проект на договор. Договорът трябва да бъде изготвен въз основа на общите Договорни условия на FIDIC „Жълта книга” или еквивалентни договорни условия. Изпълнителят трябва да подготви формуляр за финансиране за всички обекти от документацията, включително Предпроектно проучване, включващо разглеждане на алтернативи, Макро оценка на поносимостта на инвестицията, Финасово–икономически анализи, Стратегия за избор на изпълнители и всички други съпътстващи документи, които са необходими за да бъде проектът готов за представяне за финансиране от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”. Да изготви програма за управление на утайките от ПСОВ. Да изготви “Препоръки и насоки за мерките за публичност”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 71000000, 71300000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги в строителството

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обектът на поръчката е осъществяване на консултантски услуги и проектиране. Целта на настоящата поръчка е да бъде подготвен Интегриран инвестиционен проект за водния цикъл на с. Орешак, община Троян, за подобряване на инженерната В и К инфраструктура на с. Орешак, заедно с всички съпътстващи документи необходими за кандидатстване за финансиране от ОП „Околна среда 2007-2013 г.”. Списък на мерките, обект на тази услуга, е даден в Tехническата спецификация. Предвидено е да се подменят около 15,6 км от вътрешната водопроводна мрежа, както и строителство на нови канализационни колектори и профили с дължина около 15,5 км; главни канализационни колектори и довеждащ колектор до ПСОВ – 5 км; строителство на нова ПСОВ – с. Орешак или отвеждане на отпадъчните води в действащата ПСОВ – гр. Троян. Изпълнителят трябва да изработи работни проекти и подробни количествено-стойностни сметки на български език за реконструкция на водопроводната мрежа и изграждане на канализационната мрежа на с. Орешак. Работните проекти да са в съответствие с българското законодателство (Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ бр.51/05.06.2001г.) и съответните български технически норми). Изпълнителят трябва и да подготви на български език една документация за участие в открита процедура по ЗОП за строителство/рехабилитация на В и К мрежата, като договорните условия са съгласно изискванията на българското законодателство и съгласно изискванията на Договорните условия на FIDIC (Червена книга) за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от възложителя или неговия представител проектанта или еквивалентни договорни условия, при съвместяване на изискванията законодателството на Република България. Документацията да включва указания за участие, технически спецификации, подробни количествени сметки, проект на договор и др. необходими документи; Изпълнителят следва да направи преценка за по-изгодния вариант за пречистване на отпадъчните води на селото: отвеждане до ПСОВ гр. Троян или изграждане на нова пречиствателна станция в селото, след което изготви необходимия инвестиционен проект за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител съгласно българското законодателство. В случай, че се приеме вариант за изграждане на нова ПСОВ в селото да подготови на български език една документация, вкл. указания за участие, технически спецификации, подробни количествени сметки, проект на договор и др. необходими документи за провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител за изграждане на ПСОВ и проект на договор. В зависимост от фазата на проекта, договорът да бъде изготвен въз основа на общите Договорни условия на FIDIC „Жълта книга” или еквивалентни договорни условия и при съвместяване на законодателството на Република България. Изпълнителят трябва да подготви формуляр за финансиране за обектите, включително Предпроектно проучване, включващо разглеждане на алтернативи, Макро оценка на поносимостта на инвестицията, Финасово – икономически анализи, вкл. анализ разходи-ползи, Стратегия за избор на изпълнители и всички други съпътстващи документи които са необходими за да бъде проектът готов за представяне за финансиране от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”. Ако е необходимо да изготви програма за управление на утайките от ПСОВ. Да изготви “Препоръки и насоки за мерките за публичност”. Настоящият договор, както и договорът за строителство и реконструкция на водопроводната и канализационна мрежи, и свързаните с ПСОВ дейности, ще се финансират със средства на Кохезионния фонд. Възложител по всички договори ще бъде Община Троян.

ІІ.2.2) Опции

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 17800 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.", референтен номер на процедурата: BG161PO005/08/1.30/01/01, Наименование на процедурата: "Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Околна сред 2007-2013 г." Заплащането на цената на договора ще става по следната схема: - авансово плащане в рамер на 20% от цената на договора за услуга; - междинни плащания, разпределени по равно на всеки три месеца, общо в размер на 70% от цената на договора за услуга; - окончателно плащане в размер на 10% от цената на договора за услуга, при условията уговорени в него.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите трябва да отговарят на всички изисквания, посочени от възложителя в документацията за участие в процедурата. В указания срок кандидатите трябва да подадат изискуемите документи, а именно: списък на документите, съдържащи се в офертата; заявление за участие (образец 1); административни сведения (образец 2); декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката (образец 3); декларация, че участникът ще спезва всички условия, необходоми за изпълнение на поръчката (образец 4); удостоверение за актуално правно състояние, а когато кандидатът е физическо лице - копие от документа за самоличност; документ за регистрация (документ за регистрация на чуждустранно лице); документ за закупена документация; документ за внесена гаранция за участие; декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 ЗОП (образец 5) и декларация по чл.47, ал.1, ал.2, т.2 и 3 и ал.4 ЗОП (образец 5а); документ за данъчна регистрация; банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка; годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години (2005, 2006, и 2007 г.); информация за общия оборот и за оборота на услуги, сходни с тези, които са обект на поръчката, за последните три години; кратка анотация/кратко представяне на досегашната дейност на участника, включващо списък на основните договори за сходни услуги, изпълнени през последните три години, информация за средния годишен брой на служителите и за броя на ръководните служители на постоянен договор за последните три години; доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката; списък на експерти (образец 6а); автобиографии на ключовите експерти за изпълнение на поръчката (образец 6); декларации от ключовите експерти (образец 7); референции/препоръки за изпълнението на поръчки с подобен предмет като настоящата; нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; декларация за участието на подизпълнители (образец 8); споразумение за създаване на обединение за участие и изпълнение на поръчката, когато участникът е обединение; нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, които упълномощават едно лице да подаде офертата; декларация от подизпълнител (образец 9); декларация за приемане на етичните клаузи (образец 10); документи за пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 ЗУТ и чл.10 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица; декларация от членовете на обединението/консорциума (образец 13); декларация за липса на обстоятелствата по чл.93, 94 и 96а на Регламент 1605/2002 (ЕО, Евратом) на Съвета на ЕС (образец 14); обосновка на участника и стратегия на участника; разработка по условията на процедурата (оферта) (образец 12); предлагана цена (образец 12а); друга информация, посочена в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години, а именно 2005, 2006, и 2007 г. Информация за общия оборот и за оборота на услуги, сходни на тези, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът трябва да е реализирал общо печалба през последните 3 (три) години, а именно през 2005, 2006 и 2007 година. Годишният оборот на участника за всяка от последните 3 (три) години, а именно: 2005, 2006 и 2007 година, да е не е по-малко от 1 000 000 лв. (един милион лева). В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за сходни услуги, изпълнени през последните три (3) години, включително стойностите на договорите, датите и възложителите на услугите до датата на подаване на офертата. Информация за средния годишен брой на служителите и за броя на ръководните служители на постоянен договор за последните три (3) години. Участникът трябва да предложи екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в Техническите спецификации и задължително да посочи следните ключови експерти: Ръководител на екипа от експерти; Проектант на водоснабдителна мрежа; Проектант на канализационна мрежа и пречистване; Експерт по финансово - икономически анализи (ФИА).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатът трябва да покаже, че има поне осем (8) проектанти - четири (4) с опит в проектирането на канализационни мрежи и четири (4) с опит в проектирането на водоснабдителни мрежи, всеки от които притежава техническа правоспособност да извършва проучвателни и проектантски дейности съгласно националното си законодателство. Опит в проектиране на инвестиционни инфраструктурни проекти за питейно водоснабдяване до фаза работен проект – един или повече успешно изпълнени договори за проектиране на ново строителство и/или реконструкция на водоснабдителна мрежа с обща минимална дължина 20 км през периода от 01.01.2000 г. до датата на подаване на офертата. Опит в проектиране на инвестиционни инфраструктурни проекти за колекторна/канализационна мрежа до фаза работен проект – един или повече успешно изпълнен договор за проектиране на ново строителство или реконструкция на канализационна мрежа с обща минимална дължина 20 км през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата. Опит в подготовка на тръжно досие за строителството за открита процедура за избор на строител по ЗОП като предимство е тръжното досие да е било на база на FIDIC или еквивалентни условия на най-малко един (1) успешно изпълнен договор, през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата, за изготвяне на проект с инвестиционна стойност не по-малко от 5 000 000 лв. за строителството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за устройство на територията и свързаните с него нормативни актове; Закона за обществените поръчки; Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица; Договорните условия на FIDIC за строителство.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се получава в Общинска администрация - Троян, гр. Троян, пл. “Възраждане” №1, стая №32, всеки работен ден от 9.00 часа до 16.00 часа до 17.02.2008 г. включително, след представяне на фактура за внесената такса. Цената на документацията следва да бъде внесена в касата на Общински център за информация и услуги в сградата на Общинска администрация – Троян, гр. Троян, пл. “Възраждане” №1. Цената на документацията може да бъде преведена и по банков път по следната сметка на Община Троян: IBAN BG16SOMB91308433730544 BIG SOMBBGSF Банка “Общинска банка”- АД, клон Ловеч, офис Троян Код за плащане 444000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Постъпилите офертите се отварят в сградата на Общинска администрация - Троян, гр. Троян, пл.Възраждане 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при отварянето на офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.", референтен номер на процедурата: BG161PO005/08/1.30/01/01, Наименование на процедурата: "Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Околна сред 2007-2013 г."
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в десетдневен (10) срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ