Версия за печат

00267-2008-0091


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" №1, За: Христо Андонов - мл.юрисконсулт сектор ППКККИД ; Хазел Кабакчиева - деловодител, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752 ; 032 656725, E-mail: ppkkkid@abv.bg, Факс: 032 656752

Място/места за контакт: сектор "Подготовка, провеждане и контрол на качеството и количеството на изпълняваните доставки"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" № 1 - деловодство, За: Десилава Зидарова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656725

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Научно-техническа експертиза и обработка на архивна техническа документация в Община Пловдив”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Община Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Научно-техническа експертиза и обработка на архивна техническа документация в Община Пловдив”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79995100, 92512000, 92512100

Описание:

Услуги по архивиране
Услуги на архиви
Услуги по унищожаване на архивни документи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Целия обем архивна документация, находящ се в зала №54 и коридорните пространства на етаж IV в сградата на Община Пловдив.

Прогнозна стойност без ДДС
166666.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на – 1000.00 /хиляда/лв. ; 2.Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, внесена в банковата сметка на Община Пловдив – ТБ„ЮРОБАНК”, IBAN: BG 12 ВРВI79243385370301, BIC: BPBIBGSF

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще е от бюджетa на Община Пловдив. Възложителят превежда на изпълнителя дължимите суми, съгласно условията на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: ВСЯКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЪДЪРЖА: документе по чл.56 от ЗОП и документацията за участие ;Документ за актуално състояние на фирмата, издаден от съответния компетентен орган; Документ за внесена гаранция /парична или банкова/ за участие; Подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда такива /При неизползване на подизпълнители се представя декларация за неползването на същите/; Доказателства за търговска репутация на кандидата; Документ за закупена документация за участие; Декларация, че са приели изцяло всички изисквания, отразени в Документацията за участие, включително проекта на договора /Забележка: всички удостоверения да са в оригинал, издадени не по – рано от два месеца преди крайния срок за подаване на офертите, а копията да са нотариално заверени /. Възложителят отстранява от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка кандидат, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, не отговаря на предварително обявените изисквания и не е представил някой от изискуемите документи по чл. 56 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото си състояние, участниците трябва да представят информация и документи съгласно чл.50 от ЗОП и документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: ОПР и баланс на дружеството за последните две отчетни години във формата, представена пред данъчните органи.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на техническите си възможности, участниците трябва да представят документи съгласно чл.51 от ЗОП и документацията за уастие .
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за услуги в областта на научно-техническите експертизи и обработка на архивна техническа информация, изпълнени през последните 3г., придружени с препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12/02/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от Сектор "Подготовка, провеждане и контрол на качеството и количеството на изпълняваните доставки" (ППКККИД), Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" № 1 (пристройка), стая № 78,всеки работен ден до 16:30 часа на 12.02.2009г. вкл., съгласно чл. 28 ал.4 от ЗОП, срещу представен касов ордер за закупена документация на стойност 100 /сто/ невъзвращаеми лева с ДДС, внесени в касата на Община Пловдив - гр. Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" № 1, стая №6. Работно време на касата с граждани - от 13.30 часа до 17.00 часа, всеки работен ден. История

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/02/2009 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Община Пловдив,пл. "Стефан Стамболов" № 1а,етаж 3, зала № 36

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, които следва да представят нотариално заверено пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защитa на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в десет дневен срок от уведомлението му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ