РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на медицински консумативи и реактиви за клинична и микробиологична лаборатория
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
МБАЛ "Д-р Ст.Илиев" АД Монтана
Код NUTS:
BG112
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Периодични доставки на медицински консумативи и реактиви за клинична и микробиологична лаборатория, съгласно приложена спецификация към документацията за участие .
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000, 33694000
Описание:
Медицински консумативи
Диагностични реактиви
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно количествена спецификация, приложена в одобрената документация.
Прогнозна стойност без ДДС
410000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 2000.00 лева.
Гаранция за изпълнение на договор - 5 % от стойността му.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
По банков път, в лева , отложено в срок до 90 дни след представяне на необходимите документи за съответната доставка.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Всеки от участниците може да подава предложение както за всички, така и за всеки един пореден номер, включен в приложение № 3 към документацията за участие.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: До участие в процедурата се допускат лица, които са представили необходимите документи, съгласно изискванията на чл.56 от ЗОП и документацията за участие. Непредставянето на някой от опоменатите документи ,непълна оферта и която не отговаря на изискванията и обявените условия и наличиета на обстоятелства по чл.47 от ЗОП, води до отстраняването от участие на съответния участник.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен финансов отчет и баланс на участника /дружеството/ за предходната финансова година- 2007.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Разрешение за търговия на едро с лекарства и консумативи;
Оторизация от производителя за участие в настоящата процедура;
Списък на сключените договори /сходни с настоящата поръчка/ през последните три години;
Мостри / каталози.
Референции;
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 42 - 058188 от 29.02.2008 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21/01/2009 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата се плаща и получава всеки работен ден от 08.00 ч. до 15.00 ч.в МБАЛ "Д-р Ст.Илиев" АД-Монтана /касова служба.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
22/01/2009 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 23/01/2009 00:00 Час: 13:00
Място
МБАЛ "Д-р Ст.Илиев" АД-Монтана
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители на участниците, участващи в процедурата или техни изрично упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ