Версия за печат

00233-2008-0195


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална компания “Железопътна Инфраструктура”, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, За: Ралица Матикова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326147, E-mail: r_matikova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

НК "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Ирина Карагьозова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323923, Факс: 02 9312368

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-ifra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

НК "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Детелина Ангелова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326113

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-ifra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с обект: Избор на пенсионно осигурително дружество, управляващо фонд за допълнително доброволно пенсионно осигуряване на работниците и служителите на НК “Железопътна Инфраструктура” с вноски от работодателя за придобиване право на лична пенсия за старост, лична пенсия за инвалидност и наследствена пенсия.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25
Основно място на изпълнение: НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие в години

4

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Рамково споразумение за срок от 4 години за възлагане на обществена поръчка с обект: Избор на пенсионно осигурително дружество, управляващо фонд за допълнително доброволно пенсионно осигуряване на работниците и служителите на НК “Железопътна Инфраструктура” с вноски от работодателя за придобиване право на лична пенсия за старост, лична пенсия за инвалидност и наследствена пенсия.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66520000

Описание:

Пенсионни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Рамково споразумение за срок от 4 години за възлагане на обществена поръчка с обект: Избор на пенсионно осигурително дружество, управляващо фонд за допълнително доброволно пенсионно осигуряване на работниците и служителите на НК “Железопътна Инфраструктура” с вноски от работодателя за придобиване право на лична пенсия за старост, лична пенсия за инвалидност и наследствена пенсия.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 173 300 лв. (сто седемдесет и три хиляди и триста ) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или платежно нареждане за внесена парична сума по сметка на НК “ЖИ” - IBAN: BG11 FINV 9150 10BG N0E2 8L, BIC:FINV BGSF, ПИБ – клон „Централен”, гр. София, ул. „Стефан Караджа” №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. При процедура за сключване на конкретните договори, участникът определен за изпълнител внася гаранция за изпълнение на всеки конкретен договор в размер на 5% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от датата на сключване на договора до окончателното му изпълнение или банково бордеро за сума, внесена по сметката на НК “ЖИ” IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC: FINVBGSF, банка: ПИБ – клон Централен, гр. София, ул. „Ст. Караджа” №10. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предлагана цена се представя като размер на еднократна встъпителна такса за откриване на индивидуална осигурителна партида, процент за такса управление, процент от реализирания доход от инвестициите на активите, съгласно ценова оферта по образец, Приложение №1 от документацията за участие. Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, на месечни вноски, съгласно условията посочени в конкретния договор

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в процедурата за сключване на рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците удостоверяват липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП с декларации. Наличието на обстоятелства по чл. 47 ал.2, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП водят до отстраняване на участниците от процедурата. Участниците представят документ за закупена документация. Документи за регистрация на участника: документ за първоначална съдебна регистрация, удостоверение за актуално състояние и БУЛСТАТ или ЕИК за ЕТ и юридически лица; когато е физическо лице – документ за самоличност (копия заверени от участника). Участниците представят документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят следните документи съгласно чл. 50, ал.1, т.1. т.2 и т.3 от ЗОП: - банкова референция, издадена от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2007 год. –копиe заверенo от участника; - информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните 3 (три) години, в зависимост от датата на започване на дейността.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват техническите си възможности и /или квалификация като представят следните документи съгласно чл. 51, ал.1, т.1, т.7 и т.8 от ЗОП: - списък на основните договори за услугите, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение, копие заверено от участника; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или лицата, които отговарят за извършването на услугата; - декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 (три) години; Участниците представят лиценз за извършване на дейност по допълнително пенсионно осигуряване, издаден от Комисията по финансов надзор, копие заверено от участника; Участниците представят Правилник на фонда за допълнително доброволно пенсионно осигуряване; Участниците представят декларация за адресите и телефоните на офисите и клоновете в областните градове; При сключване на конкретен договор, участниците представят декларация за назначените служители на дружеството, ангажирани с допълнителното доброволно пенсионно осигуряване по градове.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

НК “Железопътна Инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, отдел „Процедури за услуги”, етаж 3, стая 312, всеки работен ден от 8,00 до 12,00 ч. и от 12,45 до 16,45 ч., до 09.02.2009 год. включително, срещу сума в размер на 500 лв. без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/02/2009 00:00 Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение №199/17.12.2008 г. на Генералния директор на НК "ЖИ" за откриване на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 - 121 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ