Версия за печат

00085-2008-0085


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Военномедицинска академия - София, ул. ,,Св. Георги Софийски" № 3, За: Анна Тотева, България 1606, София, Тел.: 02 9225235, E-mail: a.toteva@vma.bg, Факс: 02 9520120

Място/места за контакт: ул. ,,Св. Георги Софийски" № 3

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Инженеринг, включващ проектиране, комплексно изпълнение на строително-монтажни работи, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в блок Б на ББЛРП Банкя към ВМА"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: Банкя
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Инженеринг, включващ проектиране, комплексно изпълнение на строително-монтажни работи, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в блок Б на ББЛРП Банкя към ВМА" - съгласно Техническо задание - Приложение № 1 от Конкурсната документация

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно Техническо задание Приложение № 1 от Тръжната документация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

300


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата -30 000 лв. с валидност и условия на освобождаване съгласно ЗОП. Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на сключения договор със срок и валидност до приключване изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

90 дневен срок след представяне на двустранно подписан приемателно-предавателен протокол и фактура

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съдебна регистрация, актуално състояние, данъчна регистрация, Булстат, декларации по чл.47, ал.1 и ал.5 и декларация по чл.47., ал 2
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят документи съгласно чл.50 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копия от баланса и отчета за приходи и разходи през предходната година. Декларация за стойността на извършенитеСМР за предходните три години. Оборот за предходната година /2007г./
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят документи съгласно чл.51 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация, съдържаща списък на договорите за СМР през последните 5 години, придружени с препоръки от държавнии/или частни фирми за изпълнени СМР със същия характер .Декларация, съдържаща списък на СМР от същия характер и обекти в здравеопазването, изпълнявани с антибактериални покрития.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12/02/2009 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 1000 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в касата на ВМА - стая № 25, ІІ етаж, Бул ,,Св. Георги Софийски" №3, гр. София, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 и от 13.00 до 15.00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/02/2009 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/02/2009 00:00 Час: 14:00
Място

Зала ,,Аула" на ВМА етаж 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Управители на фирми или специално упълномощени лица.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката ще се изпълнява през 2009г. при възможност за финансиране от Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул ,,Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за решението.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ